کروناویروس در Pa.: WellSpan دکتر در خط مقدم با ارتش در شهر نیویورک

آب نبات Woodall York Daily Recordمنتشر شده 5:56 PM EDT Apr 26, 2020پنسیلوانیا, دکتر, در حال کار بر روی خطوط جب

توسط ATROTICNEWS در 8 اردیبهشت 1399

پنسیلوانیا, دکتر, در حال کار بر روی خطوط جبهه با ارتش آمریکا در شهر نیویورک, سخت ترین ضربه منطقه در این کشور مبارزه مرگبار coronavirus.

دکتر رایان DeCort یک WellSpan طب داخلی ارائه دهنده در چمبرسبورگ و ارتش ذخیره پزشک یکی از اولین بار در کشور به منظور اعزام به ارتش بیمارستان صحرایی در Javits Center.

"هنگامی که ما برای اولین بار وارد در شهر نیویورک این بسیار شگفت انگیز بود که چگونه شما استقبال شد," او گفت:. "قدم زدن در شهر مردم حلق آویز کردن خود ویندوز خود به بالکن فقط برای تشویق ما به خاطر ما وجود دارد به آنها کمک کند. که دست زدن به می دانم که آنها خوشحال بودند که ما وجود دارد و از آنها استقبال ما است."

DeCort عمده با ذخایر دریافت سفارشات خود را در مارس 29 و وارد نیویورک در آوریل 8 به عنوان شهر COVID-19 نفر بودند به اوج رسید. او کار خواهد کرد وجود دارد به مدت شش هفته.

ارتش در 10 روز تبدیل Javits Center از یک مرکز کنوانسیون به 4000 تخت بیمارستان صحرایی برای رسیدگی به سرریز از coronavirus بیماران در نیویورک است.

راه اندازی یک بیمارستان که حجم کمی بیش از یک هفته است که بی سابقه ارتش تلاش و DeCort گفت: WellSpan رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت ایتالیایی Gapstur او هیجان زده می شود بخشی از این ماموریت با توجه به متن مکالمه خود را.

یک نگاه عمیق تر: به عنوان coronavirus مرگ و میر افزایش Pa. خانه های پرستاری کمتر ایالتی و فدرال نظارت

کروناویروس در Pa.: بیش از 1100 موارد مثبت اضافه شده در یک روز

مقایسه داده ها: COVID-19 کشتار بیشتر ساکنان نیوکاسل از آنفولانزا

DeCort که به ارتش پیوست در حالی که او در دانشکده پزشکی در ویرجینیا College of Osteopathic پزشکی گفت آن بوده است به چالش کشیدن به کار موقت بیمارستان که ساخته شده بود تا به سرعت.

"بسیاری از چیزهایی که شما را در یک آجر و ملات بیمارستان شما واقعا نمی باید در اینجا. ما در حال تلاش برای توسعه راه های مختلف به بیماران مراقبت مطلوب با منابعی که داریم به طوری که یک کمی از یک چالش" DeCort گفت.

پوشیدن تجهیزات حفاظت فردی لازم است که برای حفظ پزشکی کارگران از آلوده شدن با COVID-19 یا حمل این بیماری به شخص دیگری نیز دشوار است.

"شما نمی خواهد فکر می کنم در این مورد اما کار در تجهیزات حفاظت شخصی و قادر به دیدن همکاران خود و که شما در حال کار با یک چالش جدید" DeCort گفت.

عمل پزشکی تغییر نکرده اما راه آن را مستند کرده است.

DeCort استفاده از کامپیوتر در طول کار خود را برای ورود اطلاعات بیمار و بررسی نتایج آزمون. که شده است یک گزینه در Javits Center.

"کل این ماموریت این است که کاغذ را پس از تلاش برای پیگیری کردن کاغذ نمودار در تلاش برای پیدا کردن نتایج آزمایشگاهی تلاش برای پیدا کردن آنچه اتفاق افتاده در طول شیفت – ارتباطی است. آره این یک چالش برای مطمئن," او گفت:.

Gapstur از او خواست اگر او تا به حال هر گونه مشاوره برای WellSpan بیماران و ارائه دهندگان خدمات در پنسیلوانیا بر اساس آنچه که او را به یادگیری در نیویورک است.

"مستمر اجتماعی فاصله – صادقانه است که بزرگترین چیز" DeCort گفت.

برای حرفه ای پزشکی او توصیه می کند شناسایی منابع اولیه و در ادامه به انجام روزانه چک در منابع شما. منابع شامل پرسنل و تجهیزات و شیوه های استاندارد.

"وجود دارد رفتن به برخی از منابع است که ما خواسته و ما لازم نیست. وجود دارد در حال رفتن به برخی از منابع است که ما که ما هرگز حتی برای خواسته و ما می خواهیم اطمینان حاصل شود که ما با استفاده از این منابع مناسب" DeCort گفت. "ما می خواهیم اطمینان حاصل شود ما روشن نقش ها و مسئولیت های که آنها مصمم هستند تا مقابل و شما از ارتباط با پرسنل خود – که کلیدی است."

او همچنین متوجه یک درمان بالینی است که به نظر می رسد بهترین کار با بیماران.

"من به شما بگویم بزرگترین چیزی که کمک کرده است تا بیماران ما در اینجا. COVID-19 مؤثر است سیستم تنفسی و ما شاهد بهبود قابل توجهی با proning (موقعیت بیماران به صورت دراز)," DeCort گفت. "پروتکل های همیشه در حال تغییر هستند و شما فقط نیاز به انعطاف پذیر باشید. هر کس متفاوت است و هر بیمار عمل می کند متفاوت است. شما فقط باید برای حمایت از بیمار است."

او همچنین تا به حال کلمات مشابه برای همکاران خود در پنسیلوانیا است.

"فقط انعطاف پذیر باشید. توان درک" DeCort گفت. "این بسیار آسان برای به دست آوردن غرق شده است. ما همه در همان وضعیت است. ما همه در این با هم و آن را خوب است برای درخواست کمک."

آب نبات Woodall است که یک خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را می توان در 717-480-1783 و یا در توییتر @candynotcandace.

این پوشش ممکن است تنها با حمایت از خوانندگان ما. ثبت نام امروز برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن