CoronAmerica ویروس کابوس همچنان ادامه دارد

این Coronamerica ویروس کابوس همچنان ادامه دارد به عنوان میله را پر کنید تا با مصرف کنندگان و سواحل سرریز ب

توسط ATROTICNEWS در 7 تیر 1399
End_of_Empire_USA

این Coronamerica ویروس کابوس همچنان ادامه دارد به عنوان میله را پر کنید تا با مصرف کنندگان و سواحل سرریز با sunseekers.

"من اینجا هستم در ساحل امروز به گسترش coronavirus به عنوان بسیاری از مردم که من می توانید و گرفتن قهوهای مایل به زرد" ماری هرناندز 34, سی ان ان گفت که او سرفه بیش از یک مرد مسن در کنار او.

در روز پنج شنبه این کشور گزارش داد بیش از 39,000 جدید موارد بالاترین-تا کنون تنها تعداد روز با توجه به داده های جمع آوری شده و مورد تجزیه و تحلیل توسط واشنگتن پست. شهرستانهای خانه به دالاس ققنوس و تمپا همه گزارش رکورد بالا به طور متوسط در حداقل 15 روز در ماه ژوئن.

2.48 میلیون آلوده

در بسیاری از مکان ها تعداد زیادی از مردم بیمار به اندازه کافی برای بستری نیز به شدت افزایش یافته است. کسانی که سخت ترین ضربه شامل بزرگترین متحده – کالیفرنیا و تگزاس فلوریدا – و کسانی که فکر می کردند که این ویروس را تحت کنترل مانند یوتا و اورگان است.

Crowded Times Square
میدان تایمز نیویورک بیماری همه گیر کوروناویروس

مرگ و میر توسط coronavirus را نیز به شدت افزایش یافته اگر چه داده است که سکوت توسط دولت و تنها عقب مانده داده است که تا کنون منتشر شده است مصمم حس انکار و بی تفاوتی نفوذ در کشور است.

میله ها همه کامل دوباره در بسیاری از شهرها و ایالات متحده گسترش coronavirus بیشتر است. در اکثر آمریکایی میله مکمل بادام زمینی و دیگر چاشنی نه تنها با آمدن مختلف باکتریایی niceties اما یک دوز خوبی از coronavirus به گسترش در سراسر. هیچ اجتماعی فاصله به موسیقی با صدای بلند به معنی مردم را به هم ارتباط و فریاد شنیده می شود. آن بی ادب و سازمان ملل متحد مردانه به پوشیدن ماسک بنابراین هیچ کس می کند.

مغازه ها همه باز دوباره و آمریکایی مراکز در حال انجام کمی خود را در انتقال coronavirus به مردم به عنوان بسیاری که ممکن است. نیاز به برخی از کفش های جدید و یک دوز سنگین از COVID-19 هیچ مشکلی استنشاق پاتوژن عمیق خود را به حفره بینی و صبر کنید چند روز قبل از پخش ویروس در سراسر بدن خود را.

با رستوران ها و فست فود مفاصل همه باز شما نمی دانید که دست زدن به مواد غذایی خود را, آن است که فقط به شما ارائه شده و که این. مردم در آشپزخانه می تواند تمام شود coronavirus حامل آماده شدن و دست زدن به مواد غذایی, عرق کردن به آن در آشپزخانه, تنفس بیش از آن. Bon appetit که شما پهلو به خود coronavirus لادن مواد غذایی به زودی به گسترش در سراسر بدن خود را.

پروازهای داخلی در داخل ایالات متحده آمریکا در حال انجام به خوبی پر به لبه با مردم در حال رفتن به تعطیلات به سایر نقاط کشور است. در هر هواپیما, هوا به گردش در داخل کابین, پخش كردن نفس از هر مسافر از یک سمت به سمت دیگر. سطوح صندلی و میز به ندرت تمیز اجازه می دهد این ویروس زمان کافی برای استراحت و انتظار برای قربانی بعدی خود را.

Party In Pool

استخر احزاب هستند و به عنوان صدها نفر از مردم شادی کردن در حزب جو ماده مدفوع از هر فرد مخلوط در آب, انتقال ویروس به عنوان بسیاری از مردم به عنوان امکان پذیر است.

آن را نه مضحک پس از آن که از بنیانگذاران بازگشایی مریلند که سازماندهی تظاهرات به فشار رژیم صهیونیستی است. لری هوگان برای بلند کردن دولت stay-در-خانه سفارش گفت: او دارای آزمایش مثبت برای COVID-19.

تیم والترز سابق جمهوری خواه نامزد مجمع عمومی سازمان ملل گفت که او تا به حال یک سرفه خشک برای ماه اما به تازگی بدتر شده است. او گفت که او پس از آن شروع به تجربه مشقت بار و سردرد و تب و ناتوانی در تمرکز با یکی از چشمان خود را که منجر به سرگیجه. دیابتی است که در حال حاضر در بیمارستان در یک بیماری جدی است و می تواند در یک ونتیلاتور.

داستان وجود دارد مانند این بیش از همه امریکا gung-ho, macho, Covidiots که فکر می کنند سیستم ایمنی بدن به ویروس همه تسلیم به کروناویروس و بسیاری از مرگ خاموش و بدون هر گونه هیاهو و یا ویژه ارسال کردن.

رقابتی ماهیت تجاری آمریکایی در این مثال ممکن است خود را بدترین دشمن به عنوان آنها می توانند هر چیزی را بدون برخی از مرتب کردن بر اساس منافع اقتصادی خود را lust برای پول ممکن است خود را به آتش کشیدند.

تغذیه پمپ های بازار سهام با چاپ پول و دولت باز می شود تمام کسب و کار یک بار دیگر به عنوان اگر وجود دارد هرگز یک بیماری همه گیر کوروناویروس. با ایالات متحده در بدهی برای بیش از $20 تریلیون یکی از شگفتی چه مدت طول خواهد آن را قبل از تمام گه خانه می رود تا در شعله های آتش?

در یکی دیگر از عمل ظلم و ستم نسبت به آمریکایی ها و اتحادیه اروپا تنظیم شده است به ممنوعیت آمریکایی ها از ورود به منطقه یورو که محدودیت ها برداشته هفته آینده. بیشتر به rub نمک به زخم شهروندان چینی را مجاز به سفر به اروپا با وجود چینی coronavirus آمار و ارقام کاذب بودن.

این augurs جواب نمی خوبی برای Coronamerica.

خودمختار مناطق, نژاد, شورش متحده پر کردن با کروناویروس آلوده رکود اقتصادی و سیاست کلی بی تفاوتی هستند مواد تشکیل دهنده برای نهایی آخرالزمانی انفجار خواهد شد که از فضا دیده می شود زمانی که فیوز روشن است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن