مرکزی بهبهان. لبنی پردازنده های پل شکاف بین کشاورزان مجبور به تخلیه شیر و مواد غذایی بانک

نورا صدفی Lebanon Daily Newsمنتشر شده 9:38 AM EDT Apr 17, 2020یک گروه از پنسیلوانیا مرکزی لبنی پردازنده کار کر

توسط ATROTICNEWS در 31 فروردین 1399

یک گروه از پنسیلوانیا مرکزی لبنی پردازنده کار کرده اند و اضافه کاری در هفته های اخیر به شیر که در غیر این صورت هدر رفته به دست کسانی که به آن نیاز دارید.

در هفته های اخیر برخی از دامداران سراسر پنسیلوانیا مرکزی شد و گفت: به تخلیه روز ارزش شیر پایین تخلیه به عنوان پردازنده های شیر را دیده اند تقاضا شاقول به عنوان عرضه ثابت باقی می ماند.

در همان زمان ناامنی غذایی دارای مشخصی در سراسر کشور به عنوان میلیون ها شغل خود را از دست اعمال فشار بر بانک های مواد غذایی برای کمک به تغذیه کسانی که زندگی شده اند طرح میتوانست توسط COVID-19 شیوع.

در پنسیلوانیا مرکزی یک گروه از داوطلبان شدت برای اتصال این نقطه ها و اطمینان از برخی از شیر که در غیر این صورت رفتن به زباله است که به جای هدایت به نعمت از امید, عمده فروشی مواد غذایی بانک در لنکستر کانتی.

دیوید لایلاندی غذا بانک مدیر عامل اتصال کشاورزان که گفته شده برای تخلیه شیر به امکانات محلی که در حال بسته بندی مایعات جایگزین شیر, که نعمت از امید و سپس توزیع به منطقه بانک های مواد غذایی.

"من فقط پر کردن یک نیاز اساسا" گفت: Leroy میلر مدیر واحه در پرنده در دست یک لبنیاتی در لنکستر کانتی.

در هفته های اخیر کارکنان و داوطلبان در واحه کار کرده اند و به شب — گاهی اوقات به عنوان اواخر به عنوان 4 یا 5 صبح به روند شیر که در هیچ جای دیگری برای رفتن. آنها به فرآوری حدود 5000 بطری ارزش شیر در آن زمان در بالای خود و کسب و کار عادی.

اورگان لبنی در لیتیتز در حال انجام همان به عنوان پردازنده های دیگر در سراسر منطقه با کمک co-ops مانند کوه شادی Co-op.

برای میلر کمی وجود دارد سوال در مورد اینکه آیا او باید کمک کند.

"هیچ دلیلی وجود ندارد کسی باید رفتن گرسنه" میلر گفت. "آنچه من می توانم در من کمی گردن از جنگل به اینجا در سایه ممکن است به نظر می رسد مانند یک چیز بزرگ است, اما اگر همه ما سعی به انجام بخشی از ما فکر می کنم ما می تواند تفاوت را."

بیشتر: قفسه های خالی ریخته و غیر قابل پیش بینی تقاضا: Coronavirus roils Pa. صنایع لبنی

بیشتر: Annville را آقا قرقره شیفت تمرکز به تولید ماسک در طول coronavirus ترساندن

بیشتر: Coronavirus: Lebanon County funeral home سازگار به محدودیت درایو-از طریق مشاهده

زباله نیست: قرار دادن بیش از حد شیر به خوبی استفاده

بسته شدن مدارس و نشسته و خدمات در رستوران ها با توجه به COVID-19 شیوع به معنای صنایع لبنی از دست دو تا از بزرگترین مشتریان. چند شیر امکانات پردازش شاهد کاهش شیب در سفارشات و چپ بودند با شیر فرآوری شده است که تا به حال هیچ جایی برای رفتن.

ناگهانی پر سرعت برای چندمین بار از طریق زنجیره تامین ترک برخی از پردازنده های محلی به خود بگویید کشاورزان نمی تواند آنها را انتخاب کنید تا خود را شیر.

خود را تنها دیگر انتخاب ؟ تخلیه شیر.

علاوه بر پتانسیل اقتصادی وجود داشت اخلاقی و عاطفی و اندوه برای کشاورزان: اجازه دادن به محصول خود را پایین تخلیه به معنای واقعی کلمه — در برابر همه چیز کشاورزان برای کار.

"اخلاقی از آن است که نگران کننده به من ... این نه خوب بودن مباشر از مواد غذایی" لبنیات کشاورز گلن Hursh گفت: در اوایل این ماه.

در نعمت امید لایلاندی دیدم فرصت: اگر او می تواند اتصال کشاورزان با بیش از حد شیر به پردازنده های که مایل به داوطلب به بطری محصول ،

نعمت امید — کمک می کند که عرضه مواد غذایی بانک ها در 200 مایل شعاع Lancaster County با مواد غذایی دیده می شود چهار برابر نیاز در این ماه نسبت به سال گذشته است. لایلاندی گفت: بانک مواد غذایی توزیع شده 20,000 گالن در هفته گذشته به تنهایی.

"بسیاری از مردم خارج وجود دارد که بسیار خوشحال به دریافت این شیر" لایلاندی گفت.

اورگان لبنی نمی دریغ. مالک ویکتور هرست گفت: کمک کردن بخشی از این شرکت بیانیه ماموریت.

اورگان لبنی دارای پردازش حدود 4500 گالن یک هفته هرست گفت: تا حد زیادی به لطف مدیر Cait بکت که به کار اضافه کاری برای هماهنگ کردن تولید. کار خود را به وضوح کمک به کسانی که نیاز دارند اما هرست فکر می کند آن را نیز کمک به کشاورزان که نمی خواهید برای دیدن شیر به هدر.

"در یک زمان مثل این افراد نگران هستند و ترس" هرست گفت. "ما فقط می خواهم به انجام آنچه ما می توانیم."

بیشتر: زیر بنیادی شور پالمیرا میانه معلم مدرسه ابتدایی می سازد " گوش محافظ برای مادر و دیگر پرستاران

[ Lebanon Daily News' پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ldnews.com/subscribe. ]

همتراز برای دوره برای دادن مزرعه جامعه

گرفتن شیر از مزرعه به دست کسانی که به آن نیاز دارید این است که هیچ کار کوچک است. آن را به برداشت از مزرعه گرفته شده برای پردازش کارخانه پاستوریزه بطری و سپس به عقب منتقل می شود به نعمت امیدوارم که پس از آن به بانک های مواد غذایی در سراسر منطقه است.

هرست است تعجب نیست که مردم به شدت به شیر فرآوری شده.

"همه فقط با هم کار می کرد و من فکر می کنم آن را می گوید زیادی در مورد جامعه کشاورزی در کل" هرست گفت. "آنها در حال حاضر به پرش و انجام آنچه که ما می توانیم با وجود این لازم ناراحتی."

نعمت از امید نیست تنها بانک مواد غذایی با بهره گیری از سخاوت. Gib مارتین مدیر مونت جوی تعاونی کشاورز گفت: آنها در حال اهدای بیش از حد شیر به بلوط سایه پنیر در کیرکوود که در حال پردازش آن به صورت پنیر به توزیع مواد غذایی منطقه ای بانک ها.

اسرائیل Kinzinger صاحب بلوط سایه و پنیر و گفت: آنها هرگز دیده می شود کشاورزان پس از جان گذشته برای خلاص شدن از شیر قبل از. آنها به فرآوری پنج بار از شیر به پنیر بیش از 10 روز گذشته Kinzinger گفت.

آنها در حال اهدای مقدار از آنها هزینه نیروی کار برای کار Kinzinger گفت. به چه دلیل ؟ آنها نمی تواند فقط اجازه دهید که مازاد شیر به هدر.

"ما فقط می خواهم به آن را انجام دهید برای نجات یک محصول خوب به جای آزادسازی شیر" Kinzinger گفت. "ما فقط می خواهم به غذا گرسنه است."

نورا صدفی را می توان در 717-454-7817 یا nshelly@ldnews.com



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن