CEC انعطاف پذیر ارائه می دهد متوسط برای دانش آموزان به تمرین یوگا در میان COVID-19 همه گیر

کاشته شده در مقابل صفحه نمایش کامپیوتر خود را بیش از 20 نفر از دانش آموزان کشیده به سگ رو رو به پایین مطرح به

توسط ATROTICNEWS در 10 خرداد 1399

کاشته شده در مقابل صفحه نمایش کامپیوتر خود را بیش از 20 نفر از دانش آموزان کشیده به سگ رو رو به پایین مطرح به عنوان یوگا خود حجاری استاد فریاد زد کلمات تشویق از آپارتمان او در وستوود.

"شما بچه ها انجام می دهند شگفت انگیز!" جید Gullery گفت خیزان به چهره او قابل مشاهده است.

Gullery سوم-سال ارتباط دانشجو و عضو دانشگاه UCLA حوادث کمیسیون با استفاده از ویدئو کنفرانس ابزار زوم به سرب مجازی یوگا حجاری کلاس ها در روزهای چهارشنبه و یکشنبه.

یوگا حجاری ترکیبی از یوگا با تمرینات قدرتی و تمرینات هوازی برای رسیدن به بالاتر و شدت تمرین. آن را به طور معمول نیاز به یک تشک یوگا و وزن اما Gullery شرکت کنندگان را تشویق می کند برای پیدا کردن جایگزین برای تجهیزات سنتی مانند سوپ قوطی.

تعدادی از زوم کلاس شرکت کنندگان با آن آشنا هستند یوگا حجاری کلاس از CorePower یک ورزشگاه شرکت و پیدا کردن CEC نسخه یک جایگزین ارزان قیمت در طول COVID-19 گیر Gullery گفت.

در ابتدای هر کلاس Gullery معرفی یک هدف برای روز مانند قدردانی و یا عشق به خود می پرسد و شرکت کنندگان به آن را نگه دارید در ذهن که آنها را از طریق تمرین.

حرکات اغلب مکمل بعد قصد. برای مثال Gullery ممکن است اضافه کردن اضافی و هوا مشت و قلبی مجموعه تاکید بر توانمندسازی, او گفت:.

Gullery راهنمای شرکت کنندگان از طریق موقعیت و تمرینات و نشان می دهد مردم در حفظ و دوربین های خود را در به طوری که او می تواند بازخورد و افزایش احساس جامعه است.

"من عصبی در مورد عدم جامعه" Gullery گفت. "اگر چه آن را به همان (به عنوان یک فرد در کلاس تمرین), ... دیدن یک گروه از مردم با هم و در حال حرکت حتی اگر آن را در کوچک مستطیل بر روی صفحه نمایش ... من فکر می کنم شما هنوز هم می تواند کشت آن احساس است."

کلاس یک راه عالی برای تغییر همه چیز را تحت شرایطی گفت: مایا Ebrahimpour یک سوم سال های ارتباطی و بین المللی مطالعات توسعه ،

"من فکر می کنم آن را سخت برای یک کلاس مجازی را به عنوان یک فرد در کلاس" Ebrahimpour گفت. "این کلاس دوم نزدیک است. ... جید می توانید با ما از طریق صفحه نمایش ما ایجاد اصلاحات و من هنوز هم یک تمرین بزرگ است."

آنا Cosmin-Spanoche یک سال اول مهندسی هوا فضا دانشجو در ابتدا در بر داشت یوگا حجاری کلاس از طریق CEC را Instagram صفحه و با حضور در کلاس برای اولین بار بود که یک ویژه لیست پخش مضمون: "Tik Tok Bangers."

هر جمعه کلاس باید لیست پخش اطراف تم مانند "مدرسه نكن" و یا '70s و 80s در موسیقی است.

هر چند این حرکات می تواند مشکل Cosmin-Spanoche گفت: او را نگه داشته و حضور در کلاس های هفتگی چرا که او لذت می برد Gullery انرژی و انتخاب موسیقی است.

برایس McKeown سوم-سال مولکولی سلولی و زیست شناسی تکاملی دانش آموز که به طور منظم حضور در Gullery این کلاس را دوست دارد چگونه با او باعث می شود شرکت کنندگان احساس خوش آمدید, حتی اگر آنها را انتخاب کنید به ترک دوربین خود را در طول کلاس.

"من می دانم که وجود دارد بسیاری از مردم که احساس ناراحت کننده که در مقابل افراد دیگر و ... اما در زوم شما فقط می توانید خود را خاموش دوربین" McKeown گفت. "(Gullery) را تفسیر به مردم او می داند در تماس است اما او همیشه می گوید او این افتخار را دارد که هر کس که دوربین خود را خاموش است."

Gullery تایید شد به عنوان یک مربی یوگا با CorePower و شروع به تدریس در شخص یوگا حجاری کلاس های چند ماه قبل از COVID-19 بیماری همه گیر. او ادامه داد: به تمرین یوگا در خانه اش با او هم اتاقی که لس آنجلس برای اولین بار اجرا stay-at-home سفارشات در اواسط ماه مارس.

یکی از هم اتاقی های 2020-2021 پردیس حوادث کمیسر آلیس Naland متوجه او تعهد به یوگا و پیشنهاد Gullery منجر خود را از طریق کلاس های CEC.

"من فوق العاده عصبی در ابتدا چون من تا به حال فقط عادت (آموزش کلاس) در فرد و ایده بودن در فیلم دلهره آور" Gullery گفت. "هنگامی که من شروع به کاهش به من راه راحت تر. من هنوز هم عصبی اما هر کس سوپر درک از آنجایی که این رمان وضعیت برای همه است."

Gullery یوگا حجاری کلاس ها یک استراحت از CEC معمول برنامه نویسی و گفت: تارا Steinmetz این 2019-2020 پردیس حوادث کمیسر.

این کمیسیون به طور معمول با تمرکز بر حوادث بزرگتر مانند سخنرانان مهمان و کنسرت, اما با بسیاری از افراد دور از پردیس CEC می خواستم برای کمک به دانش آموزان احساس متصل به UCLA گفت: Steinmetz یک سال چهارم زبان و ادبیات فرانسوی و مطالعات جهانی ،

یوگا حجاری کلاس می تواند کمک به دانش آموزان با کلی سلامت روانی و حتی ارائه ساختار و چیزی برای نگاه به جلو به هر هفته Steinmetz گفت.

پس از سال اول کالج, یوگا در CorePower شده است هر دو تسکین استرس و فعالیت اجتماعی Gullery گفت. او افزود: این کلاس ها اجازه داده اند او را به حفظ یک حس آرامش و جامعه در طول بیماری همه گیر.

"من هنوز هم احساس متصل به UCLA از طریق این دلیل آن را از طریق CEC," او گفت:. "من احساس می کنم این یک راه آوردن همه با هم و کار کردن که فقط همیشه بزرگ است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن