'نقطه روشن در تاریکی زمان: پلیس سپاسگزار برای کمک های مالی از PPE مواد غذایی در طول coronavirus

تد چک York Daily Recordمنتشر شده 12:17 PM EDT May 22, 2020نیویورک شهرستان, ادارات پلیس در حال ابراز قدردانی خو

توسط ATROTICNEWS در 3 اردیبهشت 1399

نیویورک شهرستان, ادارات پلیس در حال ابراز قدردانی خود را برای کمک های مالی از حفاظت فردی, تجهیزات ضد عفونی کننده دست و غذایی که دریافت کرده اند پس از شروع coronavirus.

به عنوان یک نهاد ضروری بسیاری از ادارات پلیس در تلاش های اولیه در طول coronavirus برای به دست آوردن ماسک و دستکش و سایر موارد که آنها به طور منظم نیاز دارند و بنابراین نه در انبار داشته باشند.

جالب سناریو پس از آن آشکار شد: کسانی که معمولا با کمک پلیس از ساکنان محلی و ملی کسب و کار — رسیده و کمک به پلیس در زمان نیاز با اهدای اقلام به آنها.

{ نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ydr.com/subscribe. }

"آنها شده ایم فوق العاده" در غرب منچستر شهرستان رئیس پلیس جان اسنایدر گفت. "ما در حال انجام خیلی خوب در PPE برای گروه ما ... این یک نقطه روشن در زمان تاریک است."

در اوایل ماه مارس در اسنایدر ساخته شده یک درخواست در Crimewatch سایت شخصی تجهیزات حفاظتی برای افسران.

"ما به شدت نیاز به اضافی تجهیزات حفاظتی مانند N95 ماسک tyvek لباس و هر چیز دیگری شما می توانید یدکی," او نوشت.

خصوصی شهروندان و کسب و کار مانند ایالات اجاره خارج شده و با هدف پاسخ دادن به افسران تمیز کردن وسایل ضد عفونی کننده دست و ماسک.

برای کسانی که بدانم اگر فدرال کمک می کند در واقع بریزد پایین به سطح محلی اسنایدر گفت: بخش خود را دریافت کرده است PPE از سازمان مدیریت اضطراری فدرال.

غرب منچستر همراه با پلیس ، آتش نشانی و اورژانس و بخش های شهرستان گسترده دریافت بسته های ضد عفونی کننده دست تولید و توزیع به عنوان بخشی از یک پروژه مشترک بین York شهرستان HR داروسازی, C-P انعطاف پذیر بسته بندی همراه با York County دفتر دادستان منطقه.

شمال شرقی منطقه ای پلیس را پوشش می دهد که بخش منچستر و کوه گرگ همراه با شرق منچستر شهرستان شده است دریافت کننده کمک های مالی متعدد پس از شروع coronavirus. بخش ساخته شده است که مطمئن شوید که برای نشان دادن قدردانی خود بر آن Facebook صفحه.

در اواخر ماه مارس شاهین گانینگ باشگاه اهدا برخی از دلچسب فلفل قرمز, دنده و دو طرف به این بخش و غول مواد غذایی کاهش یافته بطری ضد عفونی کننده دست برای افسران.

"با تشکر از شما!! ما می رویم هر چند خود ما عرضه بسیار سریع" این گروه نوشت: در Facebook.

در اوایل ماه آوریل Derek کی و پوشش پودر متخصصان اهدا ماسک و دستکش به افسران.

"ما قدردانی از حمایت شما!!" گروه نوشت.

باغ بهار شهرستان پلیس گردد با تشکر از شما در Crimewatch سایت به Jason Wehrle و هالی Lanteigne-مغز بلمونت باقلا شرکت پس از آنها فرستاده می شود 5 پوند قهوه به بخش.

"همانطور که می رود, یک روز بد با قهوه بهتر است از یک روز خوب و بدون آن'" رئیس پلیس George J. Swartz نوشت.

تد چک چند پلت فرم جرم/اورژانس با روزنامه نیویورک دیلی رکورد. او را می توان در رسید tczech@ydr.com در 717-771-2033 و یا در توییتر @TedCzechYDR



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن