پل و ANTIFA شورش به سادگی یکی دیگر از نشانه ای از ازدیاد جمعیت

ناآرامی های مدنی و شورش از گروه ها مانند پل و ANTIFA در حال نشانه دیگری از ازدیاد جمعیت که تنها در خدمت به ا

توسط ATROTICNEWS در 20 خرداد 1399

ناآرامی های مدنی و شورش از گروه ها مانند پل و ANTIFA در حال نشانه دیگری از ازدیاد جمعیت که تنها در خدمت به ایجاد اختلاف و خشونت و بدبختی به جمعیت های انسانی.

فکر می کنم تانک برای 'جهانی کنترل جمعیت' نشان می دهد که چرا جهان شاهد ناآرامی های مدنی و شورش.

"به عنوان جهان, دعوا, ازدیاد جمعیت, پل شورش علامتی از گسترده اختلاف و نابرابری از جمعیت که رشد کرده اند قابل کنترل سطح است. بسیاری از تظاهر کنندگان بخشی از یک بخش از جمعیت که بدون استفاده در جامعه و تنها راه آنها می توانند نارضایتی خود را در حال unnütze اسر است به شورش و نابود کردن اموال از کسانی که فراموش کرده اند استفاده در جامعه انسانی.

"بیش از پرورش در این زیر مجموعه از زیر کلاس یک عنصر از فقر و کمی و یا بدون آموزش و پرورش و همچنین بی مسئولیتی است. حتی اگر بسیاری از مردم در فقر نمی توانیم به حمایت از خود آنها پرورش مرتبه و باعث آسیب جبران ناپذیر به محیط زیست انسان و جامعه است.

"غربی کشورهای توسعه یافته در حال دیدن گسترده ای در افزایش تعداد sub-class و کاهش در تعداد از شهروندان مسئول است که در خدمت یک هدف بنابراین این است که چرا وقتی زیر کلاس شورش آن looti بین می برد و همه چیز آنها می توانند مربوط به کسانی که در واقع در خدمت برخی از هدف در زندگی است. یکی می تواند اصل که زیر کلاس ها باشی-bazouks دستور داد به جنگ اول به دامن زدن به اختلال و هرج و مرج در حالی که در پشت آنها خود را کنترل بی سر و صدا جلو, رشته ها به صورت خاص خود را پوچ دستور کار است.

"از آن آسان است برای شستشوی مغزی نابخردانه مردم و پل جمعیت در حال تجسم کامل متوسط به جلو این پیام است که وجود دارد چیزی است که بسیار اشتباه در پرجمعیت جهان همه ما در زندگی در حال حاضر. شورش یک پیام یک علامت هشدار دهنده است که انسان را overreached بیولوژیکی خود استفاده بر روی این سیاره یک جرم جمع اوری به فوریت مورد نیاز است شروع با زیر کلاس که خدمت بدون استفاده جدا از توانایی خود را به راحتی شستشوی مغزی به اعمال خشونت آمیز از خشم هماهنگ با خود را کنترل و تمایل خود را به خوردن ارزشمند منابع محدود در حالی که به هیچ چیز به عقب.

"عنوان این مستند است که به طور موثر با بیش و بیشتر و بیشتر جمع مردم کلا coronavirus گسترش یافته و موج دوم بسیار قوی تر از اول باید موثر در کم کردن اعداد, اما, این برخی, علم, و آن را ممکن است آشکار به عنوان امیدوار بود. این شورش, بیکاری توده ها همراه با فضیلت خود را سیگنالینگ افراد مشهور پاره وقت شرکت کنندگان در طبیعت هستند راه گفت که پرورش به خصوص در میان sub-class را باید کاهش داد و متوقف شد. سقط جنین برنامه باید کار 24/7 و همجنسگرایی باید به آنها آموزش داده شود از سن جوان, به طوری که آنها را متوقف پرورش است. آنها باید تشویق شود و فراجنسیتی یا دانلود نر و ماده و شستشوی مغزی به غیر از پرورش برنامه های آموزش و پرورش احتمالا با انگیزه های پولی.

"هنگامی که جمعیت جهان شده است کاهش می یابد, آن را تنها پس از آن که مرحله بعدی از فن آوری جامعه می رونمایی شود اما از آن خواهد شد به طور جدی مختل اگر sub-class است که هنوز هم در اطراف چون هیچ چیز نمی تواند شکوفا با ثابت پوچ شورش های داخلی و تروریسم است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن