بیس بال نشان دهنده شروع قوی و سریع برای پایان دادن به فصل آینده تیم چشم انداز

برونز شد تا برای شروع خود را Pac-12 کمپین در تاریخ 13 مارس با یک شانس برای دفاع از این کنفرانس عنوان آنها برند

توسط ATROTICNEWS در 26 فروردین 1399

برونز شد تا برای شروع خود را Pac-12 کمپین در تاریخ 13 مارس با یک شانس برای دفاع از این کنفرانس عنوان آنها برنده فصل پیش.

اما مثل همه ورزش های دیگر در UCLA و سراسر کشور فصل خود را کوتاه قطع شد.

دانشجوی سال دوم shortstop مت McLain گفت: No. 5 UCLA بیس بال (13-2) آماده شد برای باز کردن سری در برابر اورگان زمانی که بازیکنان برای اولین بار شنیده بالقوه لغو و او شوکه شده بود در چگونه به سرعت چشم انداز فصل تغییر کرده است.

"من به یاد داشته باشید ما (قرار دادن) از برزنت (روی زمین زیر کشت) آماده برای اورگان" McLain گفت. "ما (شنیده ام) که برخی از تیم های دیگر (بودند) لغو آخر هفته سری و ما فکر کردم ممکن است یک آخر هفته لغو شد و پس از آن ما به عقب بر گردیم به آن است. ما (ملاقات) روز بعد و همه چیز را در سراسر کشور – خارج از بیس بال – تعطیل شد. آن همه خیلی سریع اتفاق افتاد. آن بود فقط خیلی دیوانه است."

UCLA شده بود به لحاظ تاریخی شروع قبل از آن لحظه. آخرین باری که تیم برنده درصد ورود اولین آخر هفته Pac-12 بازی بالاتر از 2020 تیم ملی را .867 علامت آمد در سال 2010 زمانی که برونز ساخته شده خود را برای اولین بار کالج سری جهانی قهرمانی ظاهر.

یک سال بعد UCLA شد تنها دانشگاهی برنامه در 40 سال گذشته به تولید دو سه میدارد در MLB پیش نویس – سپس-junior راست دست Gerrit کول و ترور بائر بودند که پیش نویس شماره 1 و شماره 3 به طور کلی بود.

UCLA برنده اول آن 11 بازی این فصل کاهش یافته است و تنها یک مسابقه در جکی رابینسون ورزشگاه هنگامی که آن را به سقوط کرد و پس از آن -- شماره 22 TCU در آخرین مسابقه از کوتاه فصل است.

"(آن را) واقعا فقط ویرانی برای بازیکنان, برای این خانواده ها از بازیکنان ما (و) همه درگیر با این برنامه گفت:" مربی John Savage. "(با توجه به) آنچه که ما در حال رفتن را از طریق 15, بازی شتاب در حال ساخت آن را سرگرم کننده به تماشای – واقعا خاص را از هم جدا می شود. زمانی که اولیه نامعلوم تعلیق در آمد وجود دارد امیدوارم که احتمالا در آینده اما در پایان روز آن را بسیار بزرگتر از هر کسی که واقعا پیش بینی شده است."

برونز ساخته شده که حرکت با وجود از دست دادن پنج کوزه به 2019 MLB پیش نویس به عنوان 2020 برونز' تبادل کارکنان مجاز بدترین اجرا می شود در کشور است. به عنوان یک تیم UCLA بود 1.88 دوران خوب برای سوم بهترین مارک در میان بخش برنامه ها.

تاریخ right-hander ژاک Pettway رهبری راه را برای برونز' تبادل کارکنان ساخت چهار شب جمعه شروع می شود و تبادل به لحن 3-0 رکورد با یک 1.05 عصر. پس از فصل لغو شد Pettway برداشت D1Baseball را Pac-12 چشمگیر ترین پارچ جایزه و رتبه بالا junior پارچ در کشور است.

Pettway گفت که او هیجان زده بود با این تیم برای شروع فصل و فکر می کردند که تنها قصد بهبود هفته پس از هفته.

"ما تا به حال مقدار زیادی از پتانسیل بکر است که ما فقط گرفتن (به)" Pettway گفت. "ما بهتر هر هفته ما بازی می کردند و ما نزدیک و نزدیک تر (به جایی که ما می خواستیم به شود)."

پس از Pettway و دیگر استارت – دانشجوی سال دوم راست دست نیک Nastrini و جسی Bergin و دانشجوی سال اول righty Jared Karros – آمد از بازی Savage دست توپ را به او اغل گاو یا حشم که مشغول به کار بیش از 57 نوبت و اجازه تنها هشت به دست آورده اجرا می شود.

Junior مایکل تاونسند رهبری اغل گاو یا حشم با 12 نوبت در 11 حضور. این righty انجام نمی دهد تا یک به دست آورده-اجرا و مجاز تنها با یک ضربه از طریق nonconference بازی.

ارشد right-hander Kyle مرا نیز 11 حضور در خارج از اغل گاو یا حشم و اجازه اجرا به دست آورده در 9 1/3 نوبت کار. او زده از 15 مورد را به چهار سال و در مجموع به 127 در 124 1/3 نوبت.

برونز' نزدیک junior right-hander هولدن پاول دامن زد 20 مورد در 9 1/3 فریم در سراسر هشت بدون گل گردش.

[مرتبط: گرافیک: بستن درب]

سه نفر همراه به پرتاب 30 2/3 نوبت یک-اجرای توپ زده و 47 hitters. وحشی گفت که قادر به تکیه بر خود برتر بین برنده به او رای اعتماد در مورد مدیریت تبادل کارکنان.

"آن را ساخته عمق در فهرست" Savage گفت. "ما خوب شروع تبادل – گرفتن پنج نوبت, شش, من فکر می کنم ما تا به حال هفت (ورود-شروع) در آن وجود دارد. بنابراین من فقط می تواند (باید) یک مقدار زیادی از اعتماد به اغل گاو یا حشم."

هجومی برونز به طور متوسط بیش از هفت اجرا می شود در هر بازی و به عنوان یک تیم رو در پایگاه در نزدیکی .400 کلیپ.

در فصل دوم خود را در Westwood McLain کاهش .397/.422/.621 و رهبری تیم را با سه صفحه اصلی اجرا می شود با وجود از دست رفته دو تا از چهار بازی به دلیل بیماری.

در حالی که McLain انجام شد خسارت از شماره 3 نقطه در صف وحشی penciled در همان نام در بالای آن هر یک از بازی – گرت میچل. تاریخ مرکز fielder رسیده پایه 30 بار در 15 بازی و رهبری برونز در اجرا می شود به ثمر رساند و برای دومین فصل متوالی با 18.

"من فکر می کنم همه می دانستند که چگونه با استعداد (میچل) بود و بیرون آمدن از نارنجی لوتری دبیرستان" Savage گفت. "اما برای دیدن این بازیکن است که او تکامل یافته و قادر به به طور کامل ببینید سال سوم خود را که (چه) واقعا لطمه می زند. شما فقط می توانید واقعا رویایی از آنچه در آن می تواند شده اند."

در سه سال با برونز, میچل حال .871 بر روی پایه به علاوه ضربه زنی و درصد به دست آورده No. 6 نقطه در MLB را 2020 چشم انداز رتبه بندی. این کاربر از نارنجی کالیفرنیا است که پیش بینی می شود پیش نویس در دور اول از سال 2020 MLB پیش نویس و نه بازگشت به وست وود در پاییز.

(David Rimer/Daily Bruin)
قبل از آن فصل بود برش های کوتاه, No. 5 UCLA بیس بال برنده 13 از اول آن 15 بازی از طریق nonconference عمل و آماده شد برای دفاع از خود Pac-12 عنوان – ابتدا با یک خانه, درب بازکن, در برابر, اورگان. (David Rimer می/Daily Bruin)

در مارس 26, MLB و MLB بازیکنان ارتباط ملاقات کرد و در مورد کوتاه شدن پیش نویس از 40 دور به یک است که ممکن است تنها پنج تا 10 دور. با کوتاه پیش نویس کمتری تعدادی از بازیکنان این فرصت را به ثبت نام در نرم افزار قرارداد و بیشتر برونز ممکن است دوباره برای یک سال اضافی از دانشگاهی واجد شرایط بودن.

NCAA اعطا کرده بهار-ورزشی دانشجویان ورزشکار این فرصت را به یک سال اضافی از واجد شرایط بودن اگر آنها را انتخاب کنید برای انجام این کار به این معنی مرا ارشد چپ fielder Kyle Cuellar ارشد گیر خواهد McInerny و ارشد right-hander فلیکس Rubi به طور بالقوه می تواند در رقابت های آبی و طلا یک بار دیگر در سال 2021.

اما فقط به عنوان MLB مطمئن نیستید از آن برنامه نهایی برای پیش نویس و آینده آن فصل Savage گفت: 2021 فهرستی نیز عمده علامت سوال.

"هنوز هم وجود دارد بسیاری از پرسش های بی پاسخ" Savage گفت. "شما باید این پیش نویس است که آن را پنج دور است آن را 10 دور – که بر ما فهرست اسامی. من فکر نمی کنم کسی کاملا می داند که فهرست خود را در حال حاضر. هنوز هم وجود دارد بسیاری از چیزهایی که اتفاق می افتد یعنی پیش نویس است. بنابراین ما فقط در حال رفتن به ببینید که چه کسی می شود پیش نویس و کسی که می خواهد برای ادامه تحصیل و واجد شرایط بودن خود را در برنامه ما."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب