بالا در مورد هپی چیر؟

این نوع مبل ها در واقع نوعی مبل پرتابل و قابل حمل به حساب می آیند، چرا که به واسطه مواد داخلی سبک وزن خود ، و

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این نوع مبل ها در واقع نوعی مبل پرتابل و قابل حمل به حساب می آیند، چرا که به واسطه مواد داخلی سبک وزن خود ، وزن کمی داشته و به راحتی می توانید آن را جابجا کنید . جنس این مبل بادی از پی وی سی درجه یک می باشد که توسط پمپ دستی یا برقی یا پمپ برقی فندکی ماشین قابل باد کردن می باشد . کاناپه بادی یا لیزی بگ یا تشک بادی همه یک محصول می باشد که یکی از پرکاربردترین محصولات بادی در بین طرفداران محصولات بادی محسوب می گردد . این محصول را می توان به صورت مستقیم و با قیمت مناسبی از طریق نمایندگی های عرضه کننده محصولات بادی خریداری کرد و مزیت های عمده و منحصر به فردی که این محصول داراست، بهره مند گردید. بینبگ های پلی استر ضد آب می باشد و قابلیت استفاده در محیط بیرون را نیز داراست، همچنین از بینبگ های بزرگ میتوان بجای کاناپه و مبل راحتی جلوی تلویزیون استفاده کرد. بین بگ های پلی استر ضد آب می باشند و قابلیت استفاده در محیط بیرون را نیز دارا هستند. مشخصات محصول رنگ: سفید وزن بسته : 3 کیلو تولید شده از: فوم پلی استایرن انبساطی ( یونولیت )…

باید بگم توش پلی استایرنه و به این خاطر بهش میگن شنی چون به خاطر فرمش نرم و قالب پذیره و فرم بدنتونو به خودش میگیره و منعطفه! این دسته از مبل های شنی بسیار نرم و راحت و سبک هستند و در عصر جدید میتوان گفت بهترین جایگزین برای مبلمان خانگی و راحتیهای چوبی هستند که هم از نظر زیبایی و هم به لخاظ هزینه بسیار مقرون به صرفه و فوقالعاده نرم و راحت میباشند. هپی چیر هم مانند دیگر اجناس و وسایل مورد نیاز افراد، از فروشگاه های مجازی قابل خریداری هستند. مبلهای هپی چیر بسیار سبک و قابل حمل هستند، ضمن این که راحتی فراوانی دارند و برای استفاده افراد با جثههای مختلف مناسب میباشند، شما میتوانید آن را با خود به هر گوشه از منزل ببرید و برای استراحت کردن از آن استفاده کنید. در تعریف هپی چیر میتوان گفت که نوعی از مبل راحتی است که دارای طراحیهای گوناگون و منحصر به فردی است که استفاه از آن را برای خانه یا محیطهای اداری مناسب میسازد این نوع از مبلمان را با نامهای مبل شنی یا مبل بین بگ نیز میشناسند.

شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید . هپی چیر ها راحتترین صندلی و مبلهایی هستند که بخاطر نرم بودنشان گاهی اوقات به آنها مبل شنی هم گفته میشود. یک مبل هرچقدر هم راحت باشد مطمئنا به اندازه هپی چیر راحت و نرم نیست، مبل های هپی چیر به گونهای طراحی میشوند که دارای چارچوب نیستند، به همین دلیل بسیار نرم و انعطافپذیر هستند، شما میتوانید بدنه هپی چیر را به هر شکلی که دوست دارید درآورید و روی آن بنشینید، حتی این امکان وجود دارد که به راحتی روی آن لم بدهید یا بخوابید. متریال تولیدی اکثر هپی چیرها پارچههای فومی، چرمی یا مخمل هستند، نکته مهمی که در مورد انتخاب پارچه مناسب مبل شنی وجود دارد راحتی بیاندازه آن است، مطمئنا پارچههای چرمی با توجه به کیفیتی که دارند برای ساخت هپی چیر بهترین گزینه هستند، اما اگر بودجه مناسب برای خرید مبل شنی چرمی ندارید میتوانید از مدلهای مخملی، جیر و فوم هم استفاده کنید در هر صورت هرکدام از این متریالها به اندازه کافی راحت و نرم خواهد بود.

در واقع هپی چیر یک مبل راحتی تک نفره است، اما از نظر طراحی، اندازه و ابعاد و متریال تولیدی میتوان این محصول را به انواع مختلفی تقسیمبندی کرد که در این بخش به آنها میپردازیم. به طوری که میتوان از پارچههایی با رنگهای شاد و جذاب برای کودکان استفاده کرد، در یک دکوراسیون کلاسیک از پارچه چرمی بهرهمند شد و یا در کاربردهای رسمی در محیط کار از جنس مخمل یا فوم استفاده کرد. در بدنه این محصولات از چرم صنعتی استفاده می شود زیرا استفاده از چرم های طبیعی با توجه به ابعاد و حجمی که هپی چیر به خود اختصاص می دهد می تواند بسیار گران قیمت تمام شود و علاوه بر آن چرم صنعتی استفاده شده در ساخت این محصولات از نوع درجه یک می باشد و به همین خاطر است که ضمانت و همچنین خدمات پس از فروش حرفه ای در نظر گرفته شده است . از نظر بسیاری از افراد جنس پارچه مخمل را می توان بهترین نوع پارچه برای جنس رویه مبل شنی چیر دانست زیرا علاوه بر کیفیت فوق العاده و مقاومت بالایی که در برابر فشار دارد ، از نرمی و انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد .  Th is a​rticle has be᠎en done with the help of G SA Content Gen​erator DE MO!

آخرین مطالب