استخر پیش ساخته چیست ؟

استخر پیش ساخته فایبرگلاس به عنوان یک محصول پرکاربرد و مقرون به صرفه، گزینه ی مناسبی برای جایگزینی استخرهای م

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

استخر پیش ساخته فایبرگلاس به عنوان یک محصول پرکاربرد و مقرون به صرفه، گزینه ی مناسبی برای جایگزینی استخرهای معمولی است که علاوه بر بار مالی زیاد، برپاسازی آن زمان بر و استفاده و نگهداری از آن پرهزینه می باشد. مخصوصا اگر شما هم به دنبال خرید بهترین استخر پیش ساخته هستید، حتما تا به امروز حداقل یک بار نام این برند را شنیده اید. بسیاری از کسانی که قصد خرید یک استخر فایبرگلاس آماده را دارند، قبلا استخرهای بتنی یا دیگر مدل ها را نصب کرده اند و هزینه ی گرم کردن آب استخر برای آن ها مشکل ساز شده است. نصب استخر اینتکس سریع و آسان است و نیاز به گودبرداری و ساخت و ساز ندارد. برند اینتکس یکی از قوی ترین برند های بین المللی فعال در زمینه طراحی لوازم تفریحی و بازی به حساب می آید. با خرید استخر پیش ساخته به صورت حضوری می توانید از تخفیفات ویژه تری نیز برخوردار شوید . فروشگاه تهران اینتکس از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی و حضوری محصولات پیش ساخته در ایران است که نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس در ایران را به صورت رسمی دارد .

فروشگاه تهران اینتکس متنوع ترین و پر فروش ترین محصولات برند اینتکس را در فروشگاه موجود کرده است تا هموطنان عزیز بتوانند به سهولت این محصولات را با قیمت مناسب و از هر جای ایران به صورت اینترنتی خریداری کنند . فروشگاه تهران اینتکس همچنین امکان خرید استخر پیش ساخته به صورت سفارشی و در ابعاد دلخواه را فراهم نموده است که می توانید با برقراری تماس ، مشاوره شده و سوالات خود را بپرسید. موجود می باشد که می توانید به سهولت این اقلام را از فروشگاه تهیه کنید . از اقلام بسیار مهمی که شرکت اینتکس تولید کرده و در کنار تمامی استخر های پیش ساخته خود قرار داده است می توان به پمپ تصفیه آب اشاره کرد ، وجود این پمپ ها برای هر استخری با ظرفیت بالا لازم و ضروری است چرا که آب بعد از مدت ها راکد ماندن و یا استفاده از آن آلوده و کثیف می شود ، بنابراین نیاز است تا آب استخر را تعویض کنید ، اما به دلیل ظرفیت بسیار بالا و هزینه زیادی که ممکن است برای آب پرداخت کنید و همچنین زمانبر بودن این کار بهترین راه استفاده از پمپ تصفیه آب می باشد .

هزینه هم از دیگر فاکتورهای انتخاب استخر است. در سوی دیگر استخرهای پیش ساخته با توجه به شرایط تنها بین یک هفته تا ده روز زمان برای اجرا و راه اندازی نیاز دارند. معمولا در هر یک از مدل های استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس، پله هایی تعبیه گردیده تا علاوه بر سهولت رفت و آمد، بتوان از آنها به عنوان نشیمن (جای نشستن لب استخر) نیز استفاده نمود. بنابراین خریداری از فروشگاه اینتکس می تواند مزایایی نیز به دنبال داشته باشد . فروشگاه به دلیل فروش بی واسطه محصولات خود از تولید کننده به مصرف کننده ، قیمت محصولات خود را کاهش داده تا خریداران بتوانند با هزینه بسیار پایین تر محصولات برند اینتکس و سایر برند های استخر پیش ساخته را تهیه کنند . در این مقاله قصد داریم تا شرایط ورود، هزینه بلیط، ساعت کاری و غیره را بیان کنیم. جدا از این مسئله، این استخر می تواند در صنایع خاصی همچون صنعت پرورش ماهی هم مورد استفاده قرار گیرد!

 This data w᠎as wri​tt en by GSA Con te᠎nt Generat or​ Demover si on!

به این نکته هم باید توجه داشت که این گونه استخرها، براحتی قابل جابجایی بوده و اگر صاحب آنها خواستار تغییر محل سکونت خود باشد، می توان به همان اندازه ای که آن را آسان نصب کرده، استخر را جدا کرده و با خود به مکان جدید انتقال دهد! با این حال، داشتن استخری که از متریال مطمئن و بهداشتی تولید شده، دارای وزن و حجم کمی بوده و براحتی قابلیت نصب و جابجایی داشته باشد، می تواند جذاب باشد. اینتکس نیز با توجه به این موضوع انواع پمپ تصفیه آب اینتکس را مخصوص استخر های خود و متناسب با ظرفیت آن ها تولید کرد که آن را در قالب یک پکیج خریداری خواهید کرد . به صورتی که محصولات تولیدی آن در سراسر جهان طرفداران زیادی پیدا کرده اند. را در جهان تولید کرده که در مقایسه با سایر برند ها ، قیمتی نسبتا بالاتری دارد . این استخر پیش ساخته تولید شده از پانل های فولاد ضد زنگ است كه می تواند در بالاتر از سطح زمین نصب گردد و در آنجا راه اندازی شود و به دلیل وزن سبك می توان آن را در پشت بام ساختمان نصب كرد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن