آرکون: نور و تاریکی

میوهای: شامل عطری از میوهها، به غیر از مرکبات مانند هلو، cassis (انگور فرنگی سیاه، گونهای قره قات)، انبه، میو

توسط مدیر سایت در 8 اردیبهشت 1402

میوهای: شامل عطری از میوهها، به غیر از مرکبات مانند هلو، cassis (انگور فرنگی سیاه، گونهای قره قات)، انبه، میوه گل ساعتی، و غیره است. وند شامل دارچین و درخت گنه گنه عطری میباشند. در عوض این سازمان بر سلامت عطرها از طریق کنترل مواد اولیه آنها نظارت مینماید بهطوریکه بایستی تست شده و به عنوان موادی که بهطور عمومی سالم شناخته شدهاند، تشخیص داده شوند. ساخت عطرها بخش مهمی از خیلی از صنایع را از تولید کالاهای لوکس گرفته، تا صنایع غذایی و مواد شیمیایی خانگی، کلیک کنید دربر میگیرد. جی اشر کتاب را در ده سال پیش یعنی در سال ۲۰۰۷ منتشر کرد و در آن موقع رسانههای اجتماعی به قدرت الان خود نرسیده بودند و در واقع برخلاف چیزی که در سریال میبینم رسانههای اجتماعی و پخش شدن عکسهای هانا در دبیرستان از دلایل خودکشی او نبوده و این بخش از داستان کاملاً توسط برایان یورکی به سریال اضافه شدهاست.

برخی از روانشناسان بالینی همچون اریکا مارتینز و دنیل دینبرگ معتقد بودند که یکی از خطراتی که تماشای این سریال دارد، خودکشی تقلیدی است. ۱۳ دلیل برای اینکه، در فصل اول با واکنش مثبت منتقدان و تحسین گسترده تماشاگران همراه شد و به خصوص از نظر فیلمنامه، روایت داستانی و اجرای تیم بازیگری مورد ستایش قرار گرفت.منتقدان و تماشاگران، بازی دیلان مینت و کاترین لانگفورد را ستایش کردند و سکانسهای مشترک بین آنها را یکی از مهمترین نقاط قوت سریال ادامه مطلب دانستند. فصل دوم سریال نیز در تاریخ ۱۸ مه ۲۰۱۸ به صورت جهانی، در دسترس عموم قرار گرفت. سریال به خاطر پرداختن به نیمه تاریک زندگی نوجوانان و پرداختن به موضوعاتی همچون افسردگی، خودکشی و تجاوز مورد انتقاد برخی از روانشناسان و متخصصین سلامت اجتماعی قرار گرفت. بسیاری از بازیگران سریال برای درک کردن بهتر نقشهای خود با روانشناسان و متخصصین آسیبهای اجتماعی گفتگو کردند. هر چند اثر بسیاری از این مواد شیمیایی (طبیعی یا مصنوعی) بستگی به شرایط محیطی و غلظت آنها در عطر دارد. موزه (Osmothèque Osmothèque) که یک مرکز و موزه نگهداری عطر میباشد، عطرهای خود را در محفظههای آلومینیومی که فضای خالی آنها با گاز آرگون پر شده و در دمای ۱۲ درجه سلسیوس نگهداری میکند.

این مواد معطر معمولاً به عنوان یک فرایند ثانویه در گیاهان جهت محافظت آنها در برابر گیاهخواران، امراض و جذب حشرات گردهافشان تولید میشود. مسئولان خواستهاند تا معلمان در مدارس دربارهٔ این سریال با بچهها سخن نگویند و همه چنین از خانوادهها درخواست کردهاند که نگذارند بچههایشان این سریال را ببینند زیرا از نظر مسئولان آموزشی کانادا این سریال افسردهکننده و خطرناک است و بعد از تماشای آن امکان دارد عمل خودکشی در میان نوجوانان رایج شود. خودکشی او باعث به وجود آمدن جو نامناسبی در دبیرستانی که او در آن تحصیل میکرد میشود و اکثر بچهها را درگیر خود میکنند. پخش بو و ماندگاری عطر بر اساس غلظت، شدت و طول عمر ترکیبات معطر (اسانس طبیعی / مواد اولیهٔ مصنوعی) مورد استفاده در آن است: هر قدر درصد ترکیبات معطر افزایش مییابد، شدت و ماندگاری آن نیز زیادتر میشود. چرخ رایحه روش طبقهبندی نسبتاً جدیدی است که بهطور گستردهای در خردهفروشی و در صنعت عطر از آن استفاده میشود. همچنین بعضی از منتقدان از نمایش صحنههای حساسیت برانگیز نیز انتقاد کردند و اشاره کردند که نیازی به وجود این صحنهها در سریال نبودهاست. تعداد کارکنان این شرکتها از تعداد انگشتان دست فراتر نمیرود.

از آنجایی که پایهها قابل استفاده مجدد در عطرهای مختلف میباشند، تلاش برای ساخت و توسعه پایههای جدید به اندازه تولید خود عطرهای موجود در بازار زیاد میباشد. هر دو طرف مبارزه یک مهره به نام «spellcaster» دارند که به عنوان رهبر مهرهها فعالیت میکنند، رهبر نیروهای روشنایی «جادوگر» و رهبر نیروهای تاریکی «ساحره» نام دارد. به عنوان دو مثال میتوان به Sisley's Eau de Campagne یا Aliage از شرکت Estée Lauder اشاره کرد. عطر Brut یک مثال خوب در این زمینهاست. چیزی که جَی اَشر نوشته یک داستان تراژیک زیباست اما همزمان داستانی مبهم را دنبال میکند و این همان کاری بود که ما میخواستیم بکنیم. این صفحه آخرینبار در ۷ سپتامبر ۲۰۲۲ ساعت ۱۸:۱۷ ویرایش شدهاست. ۱۳ دلیل برای اینکه از محصولات اورجینال نتفلیکس است و توسط همین شرکت ساخته و توزیع شدهاست تهیهکنندگی سریال توسط سلنا گومز و توماس مککارتی انجام شدهاست و خود مککارتی تعدادی از اپیزودهای سریال از جمله اپیزود اول و دوم را کارگردانی کردهاست. سن رافائل، کالیفرنیا، بنیسیا، کالیفرنیا، والهو، کالیفرنیا، کراکت از جمله لوکیشنهای فیلمبرداری بودند. اُدوتویلت یا EdT بهمعنی «مایع آرایش» در حدود ۸-۱۶٪ غلظت داشته و بوی ملایمی دارد که ماندگاری زیادی هم ندارد و برای تمدید بوی آن باید چندین بار در طول روز از آن استفاده شود.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از سایت دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن
avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 8 اردیبهشت 1402