Archehole: هری و مگان فاش جدید پول سرمایه گذاری

سابق royals, هری, و Meghan که به تازگی نقل مکان به لس آنجلس در حال راه اندازی یک سازمان جدید به نام Archeho

توسط ATROTICNEWS در 26 فروردین 1399
archehole harry and meghan

سابق royals, هری, و Meghan که به تازگی نقل مکان به لس آنجلس در حال راه اندازی یک سازمان جدید به نام Archehole.

در بیانیه ای گفتند: "ما در حال تغذیه از جهانی COVID-19 همه گیر در نظر گرفتن ارزش ما تبلیغات اما در مواجهه با این اطلاعات به نور ما احساس اجبار برای به اشتراک گذاشتن داستان چگونه Archehole کالا به دست می آمد".

سابق دوک و دوشس ساسکس که نوزاد پسر است به نام مورچه داد تا خود را به عنوان سلطنتی در پایان ماه گذشته اجازه می دهد Meghan به سر او z-لیست حرفه ای در بازیگری و تجاری خود را به پول فروش ارزان تولید شده تات به خود را فریب خورده آشفته ضد سلطنتی طرفداران.

در آخرین پیام قبل از پله پایین هری و مگان گفتند که تمرکز بر sponging خاموش غنی میلیاردرهای برای چند ماه آینده در حالی که در حال توسعه یک آینده جدید سازمان شده مجبور به تسلیم قبلی خود را SussexRoyal نام تجاری.

روزنامه تلگراف گزارش اواخر روز دوشنبه که در ماه گذشته آنها تا به حال ثبت علامت تجاری گسترده درخواست در ایالات متحده است.

با وجود هزاران نفر از مردم در حال مرگ و میلیون ها نفر از دست دادن شغل خود در سراسر جهان, Meghan شده است کاملا پریشان که او شده است خاموش سرفصل و این است که چرا در طول همه گیر او در حال حاضر بمب گذاری اخبار با آخرین پول سرمایه گذاری — Archehole.

نام Archehole ترکیب کلمه باستانی برای استحکام و اقدام دیگری که "تداعی عمیق منابع هر کدام از ما باید در قرعه کشی پس از طریق ما تشکرها".

"ما باید راه اندازی Archehole در جهانی همه گیر از آنجا که به عنوان narcissists ما نمی تواند از این اخبار برای بیش از دو هفته به علاوه ما نیاز به برخی از پول های لعنتی sharpish" آنها گفت.

C'mon دهقانان شما ممکن است در حال مرگ از COVID-19 و از دست همه چیز شما, اما شما در حال حاضر باید پرداخت تا خود را از گذشته باقی مانده سکه به هری و مگان.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن