آنچه همه باید درباره بین بگ بدانند

شکل آستر که در معرض دید نیست و چندان اهمیتی هم ندارد اما در این بخش کیفیت و ضخامت آستر مهم است که با استفاده

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

شکل آستر که در معرض دید نیست و چندان اهمیتی هم ندارد اما در این بخش کیفیت و ضخامت آستر مهم است که با استفاده مداوم ساییده یا سوراخ نشود. ● ضخامت پارچه رویه را بررسی کنید. هر کدام ویژگیهای خاص خود را دارد و خریدار باید طبق سلیقه و نیاز خود یکی را برای جنس رویه مبل انتخاب کند. آستر مبل شنی هم از پارچه تهیه میشود و از آنجایی که داخل مبل با موادی خاص پر میشود برای جلوگیری از بیرون ریختن محتویات آستری برای این مبل درنظر گرفته شده است. این محصول مشتریهای خاص خود را دارد و در مقایسه با سری های قبل طرفداران کمتری دارد. تا آخر این مطلب با ما همراه باشید. شما هر مدلی از این مبلها را خریداری کرده و استفاده کنید محال است احساس رضایت نداشته باشید. البته که باید به وزن قابل تحمل هر نوع مبلمان و صندلی نیز گوشه چشمی داشته باشید! به خاطر طراحیهای گوناگونی که دارند شما میتوانید هر طرح و مدل و رنگی که به آن علاقه دارید و به محیط اتاق خواب منزل خود جور در میآید را انتخاب کنید. چپی چیز به جهت نرمی و انعطاف بالایی که دارد یک مبل مورد علاقه برای کسانی است که از کمردرد شکایت داشته و نشستن روی صندلی و مبلهای معمولی برایشان آزاردهنده است.

This da​ta has be en g en​er​ated  by GSA Conte​nt ​Gene rato r DEMO !

بین بگ چیز تازه ای در دنیا مبلمان نیست، بلکه در سال 1348 در کشور های خارجی تولید و طراحی کرده است. همه چیز بستگی به سلیقه شما دارد. قیمت مقرون به صرفه مبل شنی اینتکس یکی از دلایل محبوبیت آن است و سایزبندی متناسب با همه گروههای سنی این مبل را به یک محصول کاربردی برای همه تبدیل کرده است. اگر دوخت ها محکم دوخته نشوند ، این مسئله می تواند به یک مسئله جدی تبدیل شود زیرا مبل شنی پاره می شود و برای دوخت دوباره آن لازم است. ● کیفیت برش و دوخت: اگر برش مبل دقیق و به اندازه نبوده و کیفیت دوخت آن نیز قابل قبول نباشد مبل خیلی سریع از محل اتصالات پاره و سوراخ شده و نیاز به تعمیر پیدا میکند. همان گونه که قبلا نیز به این موضوع اشاره شد این محصول از ابعاد گوناگونی برخوردار است و شما با در نظر گرفتن این موضوع که قصد خرید بین بگ را برای افراد بزرگسال می خواهید یا برای کودکان می توانید ابعاد آن را تعیین کنید و همین طور با در نظر گرفتن فضای محیطی که قصد قرار دادن آن را دارید می توانید اندازه ی آن را انتخاب نمایید.

از بزرگان این طایفه در ایل میتوان به کدخدا حاج صفر ابراهیمی و کدخدا حیدر ابراهیمی (حیرگ) اشاره کرد.و این طایفه در دهیاری چنان است. کدخدا کمره از کدخدایان سرشناس ایل ارکوازی از قیطول انارگ و همچنین علی اکبر بسطامی از این طایفه ساکن بابایار میباشد. همچنین بدلیل استفاده از پارچه مرغوب و دوخت حرفهای، حتی مناسب پریدن نیز است. ● یک مبل استاندارد قیمت فضایی نداشته و متناسب با کیفیت دوخت، جنس رویه و آستر قیمت آن مقطوع و مناسب است. این مبل دائما با بدن و لباس در تماس است و اکثر افراد خود را به روی آن پرت میکنند پس باید مقاومت خوبی در برابر ضربه و ساییدگی داشته باشد. اگر از فروشگاه معتبری خرید کنید قطعا جنسهای مرغوبی برای فروش پیش روی شما خواهد بود اما در هر صورت از آنجایی که رویه مدتها با لباس و بدن افراد تماس است باید حتما جنس قابل قبولی داشته و از طرفی رنگ و مدل آن با دکوراسیون فضا هماهنگ باشد. تا حد ممکن مراقب باشد که در تماس با اجسام تیز و برنده قرار نگیرد و به کوچولوهای بامزه خود بسپارید تا از فاصله زیاد و با شدت روی مبل شنی نپرند. بهتر است بدانید که اکثر مدل های مبلمان شنی از کیفیت دوخت بالایی برخوردار هستند ولی در مدل های ارزان قیمت هپی چیر امکان با کیفیت نبودن جنس پارچه و دوخت آن وجود دارد که اگر شما خواستار مدل هایی هستید که کیفیت دوخت بالایی داشته باشد دست روی مبلمان شنی بگذارید که قیمت نسبتا بالایی داشته باشد و از پارچه های درجه یک تولید شده باشد .

​Th is data was generated by GSA Conte nt Gener at᠎or DE MO​!

مثلاً پارچههای کتان و مخمل خیلی نرم و لطیف هستند و کم پیش میآید روی آن دچار تعریق شدید شوید در حالی که روی مبل چرم امکان عرق کردن زیاد وجود دارد اما از طرفی مبل با رویه چرم بسیار شیک و لاکچری است و اگر قرار است به طور ویژه و شبانه روزی از مبل شنی خود استفاده کنید شاید پارچههای پلیاستری همان مقاومت و دوامی که مد نظرتان را داشته باشند. اگر چه پارچه های فراوانی در تولید جنس مبل شنی استفاده شده است اما بهتر است مدل هایی خریداری کنید که جنس پارچه آن از مازراتی ، چرم مصنویی ، پارچه کتان ، مخمل و… یکی از موفقترین و معروف ترین برندها در حوزه انواع مبل شنی و بین بگ برند اینتکس است که طرفداران آن هم کم نیستند. جوری که بسیاری از فروشگاههای آنلاین و اینترنتی که در حوزه خانه و دکوراسیون فعال هستند این گزینه را در لیست محصولات خود دارند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن