آمریکایی ها نشسته در $45,000 Suv ها صف در بانک های مواد غذایی

چه اشتباه با این تصویر ؟ صف برای گسترش مایل متشکل از آمریکایی ها نشسته در خود گران $45,000 Suv ها در حال انت

توسط ATROTICNEWS در 26 فروردین 1399

چه اشتباه با این تصویر ؟ صف برای گسترش مایل متشکل از آمریکایی ها نشسته در خود گران $45,000 Suv ها در حال انتظار برای یک جعبه از مواد غذایی برای تغذیه خانواده خود را.

بیش از همه امریکا بانک های مواد غذایی در حال هولناک با افرادی که صاحب اتومبیل های گران قیمت و McMansions اما آیا عقل سلیم و یا وسیله ای برای پرداخت هزینه های خود را گاییدن, مواد غذایی است.

انتظار برای چهار ساعت با موتور بیکار پمپاژ سم به جو و گشت و گذار خالص در 1000 دلار گوشی های هوشمند این است که رویای آمریکایی در محل کار در اینجا این افراد در نهایت خود را دریافت کنید کمی جعبه از مواد غذایی که آنها می تواند حتی زحمت به منبع و یا برای خود پرداخت.

 

مصرف کنندگان آمریکایی خواهد بود و نه گرسنگی خانواده خود را به طوری که آنها می تواند خود را به آخرین 8k TV یا بالای محدوده SUV از پول برای تغذیه خانواده خود را. تماشای جمعه سیاه توده ها به عنوان آنها تقلا برای آخرین گوشی های هوشمند و یا توستر عهد به جامعه ای که تنها ارزش مادی جهان خریداری شده با بدهی های جدی است.

"اگر شما لازم نیست که پایه توانایی حتی خوراک خود و یا خانواده خود را گاییدن شوت خود را در سر انتظار نیست دیگران به اشتراک شما از آنجا که شما صرف پول غذا در هاوایی تعطیلات و یا ماشین. این افراد چه کسانی هستند?" یکی ژولیده اطرافیان گفت به عنوان کثیف و شرم آور رژه آنها را تصویب.

 

که تغذیه این افراد در وهله اول ؟ بانک غذایی صاحبان باید به صاحبان گران گاز guzzling اتومبیل به فروش آنها را برای اولین بار و یا فروش لعنتی بالای محدوده Sony HDTV و یا انصراف از 10.000 دلار که سفر برنامه ریزی شده برای ماه ژوئیه. چگونه در مورد رفتن به استارباکس هر روز به خرید های گران قیمت و فنجان داغ قهوه و به جای آن به خرید برخی از مواد غذایی برای خانواده خود را?

چه اتفاقی می افتد زمانی که مواد غذایی بانک ها همه اجرا می شود ؟



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن