فارغ التحصیل به دنبال بگویید یک داستان انسانی از انعطاف پذیری در crowdsourced مستند

پیوس کونگ در حال عبور از یک دوربین در سراسر جهان – استعاره ، سال سوم فیلم دانش آموز ایجاد یک فیلم مستند است ک

توسط ATROTICNEWS در 10 اردیبهشت 1399

پیوس کونگ در حال عبور از یک دوربین در سراسر جهان – استعاره ،

سال سوم فیلم دانش آموز ایجاد یک فیلم مستند است که ویترین شیوه های مختلف مردم در حال تطبیق با زندگی تحت قرنطینه. برای مبارزه با این واقعیت است که او از لحاظ جسمی نمی تواند فیلم هر یک از شرکت کنندگان کونگ است داوطلبان استخدام برای فیلم خود را در خانه و در یک تلاش جمعی فیلم از طریق های مختلف سیستم عامل رسانه های اجتماعی. کسانی که علاقه مند هستند می تواند او ارسال فیلم است که او را نوشتن به یک متحد, مستند, او گفت:.

"این نوع جدید برای ما" کونگ گفت. "ما انسان ها استفاده می شود به رفتن به انجام همه چیز و در حال حاضر همه چیز آنلاین – این نوع مانند یک حالت جدید از زندگی است. من مستند است و تنها در تلاش برای نشان می دهد که چگونه مردم در مقابله با آن است."

[مرتبط: دانشجویی با هدف پرورش بیان هنری در UCLA جامعه حتی در طول همه گیر]

تنها دستور العمل صریح کونگ گفت: او به شرکت کنندگان است که به فیلم چگونه آنها در برخورد با زندگی در طول COVID-19 بیماری همه گیر. دیگر از آن, او گفت: داوطلبان باید آزادی خودشان را به تصمیم می گیرید چه چیزی آنها شامل مطالب ارسالی. پس از اولیه خود را پست کونگ دریافت کرده است طیف گسترده ای از فیلم از پخت و پز برای ایجاد TikToks. بسیاری از شرکت کنندگان را نیز انتخاب کرده اند به سادگی ارسال ویدئوها از خود بحث در مورد احساسات خود را در وضعیت فعلی.

کونگ گفت که او امیدوار است به ارائه دیدگاه های گوناگون و با به دست آوردن فیلم از مردم در کشورهای مختلف است. خود را رسانه های اجتماعی پست های رسیده خود, خانه در استرالیا, الهام بخش, خود, دوست, Juliette رایت برای شرکت. شغل او به عنوان یک ضروری کارگر در Bunnings انبار یک فروشگاه سخت افزار اجازه می دهد تا او را به در حال حاضر غیر معمول تجربه او گفت: به عنوان شغل خود اجازه او را به مختصر معافیت از جداسازی کامل.

"من می خواهم بگویم من (متعادل تر) زندگی در لحظه ای چون من می تواند بیرون رفتن و معاشرت با مردم در کار من اما پس از آن من نیز مجبور به ماندن در خانه" رایت گفت. "من به بحث کمی بیشتر در مورد آنچه که من انجام شده است به جای آنچه که من نمی تواند انجام دهد."

(Catherine Xie/Daily Bruin)
(کاترین شیه/Daily Bruin)

گذشته از اینکه قادر به متحد کردن مقدار زیادی از به ظاهر قطع مردم کونگ گفت که وردپرس روش همچنین اجازه می دهد تا او ایجاد یک غیرخطی مستند. سنتی, مستند, دارای یک روایت که هل داستان از طریق یک اوج و به وضوح با کیفیت است که کونگ گفت که او در تلاش است برای جلوگیری از. او گفت: مجموعه ای از فیلم می گوید داستان از همه خود را در آن.

"این ایده از وردپرس است که آن را از بسیاری از مردم و شما لزوما نیاز به یک روایت به مردم بگویید که چیزی" کونگ گفت. "من با استفاده از قدرت از گروه ... را به مخاطبان نشان می دهد که بسیاری از مردم یک مسئله بدون نیاز به آن می گویند."

نه تنها تجربه در هر ارسال متمایز کونگ گفت: اما روشنایی زاویه و حرکت در هر یک از کلیپ های مختلف نیز هست. او گفت که او نمی دهد تنظیمات خاص برای فیلمبرداری ارسالی, به عنوان او است نه قرار دادن بیش از حد تاکید بر هنری فیلمبرداری به خاطر وردپرس. اما پس از ایجاد یک برش خشن از همه فیلم های او را دریافت کرده است تا کنون کونگ گفت که او در بر داشت که یک جهت گیری چشم انداز و لرزان دوربین می تواند در ارائه یک داستان جذاب به طور موثر تر از تصاویر ثابت که کمتر تعاملی.

[مرتبط: Bruin اوریگامی برای همه چین کاغذ به امید آنلاین زوم جلسات]

هر چند کونگ ندارد کنترل کامل بر چگونه هر ارسال فیلم برداری شده است گفت: نقش خود را به عنوان سردبیر به او این قدرت نهایی از آن است تا به او برای تصمیم می گیرید که چگونه فیلم ها خواهد شد متصل به هم. کلیپ ها را می توان گروه بندی بر اساس موضوعات مشترک کونگ گفت: دوست دارم عکس از خیابان های خالی و یا بیشتر احساسی ویدئوها از مردم ابراز احساسات خود را. با محل و ردیابی یک موضوع مشترک است که جزء فیلم های, او گفت که او قادر خواهد بود به سادگی یک کار منسجم مستند.

"این همه بر اساس (چگونه) مردم (فیلم) فیلم خود را از آنجا که من در تلاش به آنها را بیشتر آژانس" کونگ گفت. "در همان زمان آن را نیز نشان می دهد که افراد مختلف انجام کارهای مختلف – آن را نشان می دهد (همه کاره) بین مردم است."

هر ارسال کمک به یک گرند کلی محصول در حالی که همچنین انتقال خود داستان کونگ گفت. Katelyn به استقبال یک سال چهارم, انسان شناسی و مطالعات جنسیتی دانشجو با ارسال یک ویدئو به اشتراک گذاری تجربه خود را به عنوان اولین نسل دانشجو از دست رفته بر فارغ التحصیلی یک داستان است که او گفت: همه بیش از حد آشنا برای شاگردی. به عنوان یک کارگر برای یک شرکت غذا Darrow گفت که او مانند بسیاری دیگر – نیز از دست او منبع درآمد.

"من امیدوارم که سهم من طنین انداز خواهد شد با افراد دیگر که آیا آنها نیز از کار در این زمان یا در حال تجربه از دست دادن از حوادث (مانند فارغ التحصیلی)," Darrow گفت. "شاید با به اشتراک گذاشتن تجربه من آنها را احساس می کنم کمی کمتر به تنهایی در این بیماری همه گیر."

توسط دوخت با هم فیلم او دریافت کونگ گفت که او امیدوار است که او می تواند به ایجاد یک مشاهده ای مستند است که اجتناب انتقاد از نحوه COVID-19 همه گیر شد و با برخورد و یا موعظه فراگیر پیام. او گفت: تمرکز بر انعطاف پذیری انسان در طول زمان نامشخص است.

"(من می خواهم) به مردم نشان می دهد چگونه انسان در مقابله با انواع مختلف از شرایط انعطاف پذیری, چگونه انسان می تواند آمد تا با جالب یا راه های خلاق ... برای مقابله با تغییر زندگی" کونگ گفت. "من در تلاش برای ارائه یک پیام – من فقط می خواهم مردم بدانند."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن