فارغ التحصیل George Takei اعلام کرد به عنوان سخنران به صورت مجازی شروع مراسم

بازیگر و فعال, George Takei صحبت خواهد کرد و در دانشگاه UCLA مجازی شروع مراسم ژوئن 12. Takei دو زمان UCLA فارغ

توسط ATROTICNEWS در 26 اردیبهشت 1399

بازیگر و فعال, George Takei صحبت خواهد کرد و در دانشگاه UCLA مجازی شروع مراسم ژوئن 12.

Takei دو زمان UCLA فارغ التحصیلاست که به خوبی شناخته شده برای نقش خود به عنوان Hikaru سولو در "پیشتازان فضا" است و به نظر می رسد در تعدادی دیگر از فیلم و تلویزیون را نشان می دهد. Takei است و نقش فعالی در دفاع از LGTBQ+ حقوق و عدالت اجتماعی است.

مراسم, که به جشن دانشگاه UCLA سده کلاس خواهد بود که برای اولین بار شروع در این دانشگاه برگزار می شود به طور کامل آنلاین – احتیاط در برابر بیماری همه گیر کوروناویروس. Takei صحبت خواهد کرد در کنار صدراعظم ژن بلوک یک دانش آموز سخنران و دیگران در این مراسم است. دوم فرد در مراسم برگزار خواهد شد مدتی در 2020-2021 سال تحصیلی که آن را بی خطر است برای انجام این کار با توجه به یک دانشگاه در انتشار اخبار.

UCLA تصمیم به حرکت به شروع جشن به طور کامل آنلاین موجب جنجال در ماه مارس به عنوان برخی از دانشجویان خواستار این مراسم بود با تاخیر به جای برگزار شد تقریبا. در پاسخ بلوک عذرخواهی کرد و گفت: این دانشگاه خواهد تجدید نظر در برنامه ریزی برای شروع.

2020 شروع کمیته از دانشجویان دانشکده و مدیران خواسته Takei به سخنران اصلی قبل از coronavirus همه گیر و دانشگاه UCLA شیفت آنلاین.

Takei درگیر شده است در نمایندگی مادر آلما خود را قبل از. او در صحبت با دیگر قابل توجه فارغ التحصیلان در ماه سپتامبر در UCLA رویداد در مرکز شهر لس آنجلس به عنوان بخشی از دانشگاه صدمین جشن.

Takei فارغ التحصیل از دانشگاه UCLA با مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در سال 1960 و 1964 بود.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن