Alumna مذاکرات به معنی موفقیت در نشاط رام-com, sci-fi اولین رمان

سوزان پارک گفت: کره ای پدر و مادر آمریکایی انتظار می رود او برای یک روز تبدیل شدن به یک پزشک – به جای او یک نو

توسط ATROTICNEWS در 26 فروردین 1399

سوزان پارک گفت: کره ای پدر و مادر آمریکایی انتظار می رود او برای یک روز تبدیل شدن به یک پزشک – به جای او یک نویسنده است.

در طول سال دوم در دانشگاه کلمبیا به alumna خودش را در یک آسانسور با یک جسد در طول کارآموزی و بازنگری در مسیر حرفه ای او. پارک گفت که او به سرعت متوجه او نیست لذت بردن از بودن در خون و بدن مرده. اگر چه تجربه وحشت زده او در حال حاضر می نویسد: رمان تخیلی رمان بر اساس حالات زندگی واقعی مانند به دام افتاده در یک زامبی فرار اتاق. او اولین رمان "فرار کامل" که منتشر شد سه شنبه به بررسی زندگی کره ای آمریکایی به عنوان او مرتب انجام, خود, خانواده, انتظارات در حالی که ماندن درست به خود.

پس از خروج از pre-med راه او رفت و به دریافت کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از دانشگاه UCLA اندرسون دانشکده مدیریت در حالی که تمرین او ایستاده روال کمدی. او گفت که او انجام شده در سراسر کشور و به رسمیت شناختن کمدی ذاتی ذهنیت کمک به او برای پیدا کردن صدای خود را – دمدمی, relatable و کمی مضحک است. اما پس از 10 سال تمرین, ایستاده, پارک گفت: او تصمیم گرفت به استفاده از تجربه او برای نوشتن داستان بزرگسالان جوان رمان انعکاس زندگی خود را.

"رفتن را از طریق بسیاری از کمدی سالن و رفتن در سراسر کشور, من می توانید ببینید که وجود دارد مخاطبان کره ای آمریکایی داستان" پارک گفت. "من یاد گرفتم که چند چیز از ایستادن. آن را واقعا به من کمک کند با سنگ تیز کردن در در کمدی صدا. این چیزی است که بسیار سخت به تدریس است."

[مرتبط: دانشجویی خود را منتشر و کتاب کودکان به گسترش نوجوان آسیایی, نمایندگی]

هر دو اولین رمان و آینده آزادی "نفرت داشتن در نگاه اول" قرعه کشی از او کمدی پس زمینه و ویژگی های واقعی زندگی درس خوان حالات دو نفر در حال سقوط در عشق در مکان های غیر منتظره. اما "کامل فرار" نوشته شده است برای یک فرد بالغ جوان مخاطبان در حالی که "نفرت داشتن در نگاه اول" است رمان به عنوان آن را می گیرد در یک حرفه ای تنظیم و ویژگی های بزرگسالان مشغول به کار در صنعت بازی های ویدئویی.

"من همیشه می خواهم نوشته شده با هدف ایجاد چیزی سرگرم کننده سریع و سرگرم کننده" پارک گفت. "(کتاب ها) نه از نوعی کمدی رمانتیک به دلیل وجود اکشن و ماجراجویی است. اما من هم می خواهم به یک زمینه تفسیر در تنوع classism و امتیاز است."

(Courtesy of Louisa Cannell)
پارک اولین رمان "کامل فرار" منتشر شد شنبه. (حسن نیت ارائه میدهد از لوییزا Cannell,)

علاوه بر آن نشاط عاشقانه, پارک گفت: او جوان بالغ کتاب دیدگاه در چگونه بسیاری از مردم به ویژه کودکان از نسل اول والدین اغلب در تلاش برای عملی بالا-درآمد مشاغل حرفه ای در بخش های مانند قانون و پزشکی است. این پارک گفت: او می خواست به استفاده از کتاب او به برجسته که از جمله معیارهای موفقیت لزوما منجر به شادی به عنوان بسیاری از فرض.

"کامل فرار" مجموعه ای در آینده نزدیک شرح زیر کره ای امریکایی پسر نوجوان به نام Nate کیم که یک overachieving بورس تحصیلی, دانش آموز, پارک گفت. او تلاش می کند برای دیدار با انتظارات اجتماعی با ایجاد یک شرکت برای کاهش مشکلات اقتصادی خانواده اش, چهره, بازتاب پارک تجربه در حال رشد در آمریکا با نسل اول مهاجر پدر و مادر است. پارک گفت: این شخصیت را تجربه آینه بسیاری از مشکلات اجتماعی و اقتصادی این خانواده ها به عنوان آنها حفظ طبقه کارگر شغل از در حال اجرا محله خشک پاک کننده ها برای داشتن گوشه ای فروشگاه.

"من فکر می کنم حداقل در خانواده من این قابل درک است که آموزش و پرورش بیشتر شما رو سخت تر از کار شما است که شما می تواند روزی بود از نظر مالی موفق" پارک گفت. "و من فکر می کنم که چیزی که همیشه با من گیر کرده."

اما Nate دیدار بسیار ثروتمند دختر در مدرسه خود را به نام Kate و متوجه می شود وجود دارد بیشتر به زندگی از ثروت و کلاس وضعیت پارک گفت. Nate و کیت در نهایت پیدا کردن یک پیوند مشترک بیش از زامبی ها که به تقویت رابطه خود را و اجازه می دهد تا آنها را به فرار از مربوطه خود را در موقعیت های با کیت اقدام به عنوان یک نماد برای آنچه که مقابله و تلاش برای رسیدن به.

[مرتبط: دانشجوی سال دوم به چاپ اولین کتاب خود کمک تکنیک های]

برنت تیلور پارک را عامل ادبی گفت: کمدین پس زمینه کار می کند را به نفع خود به عنوان یک نویسنده از آنجا که او قادر به ترکیب طنز به رمان از طریق تنظیمات مانند یک زامبی فرار اتاق. ژانر دشوار است برای مقابله با او گفت: از آنجا که نویسندگان اغلب غفلت نیمه دوم "رمانتیک-کمدی."

"پارک واقعا قرار دادن این فیلم به کمدی رومانتیک" تیلور گفت. "من احساس می کنم مانند شما ببینید بسیاری از کمدی رومانتیک است که بسیاری از عشق و فقط واقعا که خیلی شوخ طبعی است."

این رمان ویرایشگر الیزا سریع گفت: فرایند ویرایش شد پر با مقدار زیادی از خنده. او امیدوار است این کمدی interjections را تسکین استرس از آب و هوای فعلی و در جریان همه گیر.

"به یاد ماندنی ترین لحظه ای بود و با شادی است که او به ارمغان آورد به من"Swift گفت. "این کتاب چنین سرعت گام سرگرم کننده فوق العاده خوانده و آن نوع از چیزی که شما می توانید به خواندن و لازم نیست به فکر می کنم در مورد دنیای واقعی در همه برای چند ساعت."

با افزایش نژادپرستی در برابر آسیایی آمریکایی جوامع پارک گفت که او امیدوار است که او اولین رمان خود خواهد بود یک نشاط فرار برای خوانندگان و ارائه یک حس مثبت نمایندگی برای این جوامع است. او گفت که او امیدوار است این رمان را الهام بخش جوان آسیایی آمریکایی ها برای کمک به رشد مثبت آسیایی, نمایندگی در رسانه ها.

"با این همه منفی سر و صدا در حال حاضر در رسانه ها به علاوه ضد آسیایی, نظرات و گرما از سیاست, من می خواستم برای نوشتن یک بازی سرگرم کننده و منحصر به فرد داستان چون من واقعا فکر می کنم فرار از واقعیات مهم است که قادر به مرحله دور از دنیای واقعی و تجربه خود را به چیزی سرگرم کننده" پارک گفت:



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن