نقد و بررسی آلبوم: 1975 را یادداشت بر روی یک شرطی فرم' جهش در میان ژانرها و در عین حال منسجم

1975 هرگز شناخته شده برای بازی با قوانین. در ادامه به دنبال روند هل دادن محدودیت چهارم آن استودیو ضبط "یادداشت

توسط ATROTICNEWS در 3 خرداد 1399

1975 هرگز شناخته شده برای بازی با قوانین.

در ادامه به دنبال روند هل دادن محدودیت چهارم آن استودیو ضبط "یادداشت بر روی یک شرطی فرم" پیاده روی خط بین بخشی اصالت و کلاسیک گاراژ راک گروه شناخته شده پس از آن در سال 2013 اولین. اما در این جدیدترین نسخه این کوارتت – led توسط خواننده و ترانه سرا اولیه Matty Healy – زمینه های شنوندگان در صریح و در عین حال قدیمی مدرسه, اهمیت گوش دادن به یک آلبوم کلی نگر. هر یک از آن 22 آهنگ دقت ردیابی یک مسیر از تصنیف به مرزی post-hardcore به هیپ-هاپ و خانه موسیقی کشش به مراتب در خارج از مصنوعی-سنگین صدا گروه تاسیس شد.

آنچه می تواند به راحتی نوشته شده به عنوان یک پر زحمت گوش دادن استادانه راهنماهای غیر قابل پیش بینی tracklist کامل بدون درز نوع تغییرات است. حتی از شروع, گروه, آلبوم اصلی – اما هرگز یکسان – باز کردن مسیر "1975" فیوز نرم سازیاموسیقی زنگی با تغییرات آب و هوایی متمرکز سخنرانی فعال گرتا Thunberg. این آهنگ در مصر تن به زحمت خونریزی به Healy را rowdy خواننده و screeching گیتار الکتریک در مسیر دوم "مردم."

در اوایل این رکورد را به منظور پیگیری است که به شنونده اتاق برای نفس کشیدن. Healy, متفکر از پل آهنگ sonically و lyrically به ارمغان می آورد با هم ظاهر متفاوت آهنگ. منt است که هیچ اشتباهی است که آرام قدرت از Thunberg را "وقت آن است که به شورشی" حاکی Healy را ناامید درخواست برای نسل های قدیمی تر به این باور است که "این جوان تعجب مردم" در سال 1975 را grungiest پیگیری نشده است.

[لینک های مرتبط: نقد و بررسی آلبوم: 1975 آلبوم جدید به بررسی مبارزات شخصی ارائه می دهد به راحتی به شنونده]

آن را به عنوان پیشرفت "یادداشت بر مشروط فرم" است سفر از Healy را اشتباه در روابط عاشقانه خود را بی میلی برای صفحه نمایش-سنگین جامعه و frazzled وضعیت روانی. اما بیشتر آهنگ های فلفلی در سراسر – "جریان" "من فکر می کنم وجود دارد چیزی است که شما باید بدانید" و "براق ترقوه" – ارائه یک خوش نقشه راه برای این گروه بلند پروازانه نوع آزمایش.

بخش عمده ای از این میان ابزاری به دنبال یک ساختار مشابه از تورم رشته کمک صاف و برق زده synths گردد تا حد زیادی توسط گروه درامر و تولید کننده جورج دانیل. اما کسانی که در این آلبوم نیمه دوم با یک اعتماد به کامپیوتر-تولید درام و خودکار-تنظیم صدای خواننده است که تبدیل شدن به خود و ابزار و اشاره به یک تغییر در نوع.

"جریان" را فراهم می کند بی وقفه انتقال به همان اندازه صاف سازیاموسیقی زنگی و درام و پا زدن از "جشن تولد" سیم پیچ داستان سرایی. در ضمن بدل را در ضرب و شتم محور خانه موسیقی در "براق ترقوه" به عنوان یک محل نشانگر برای پایان گروه روی لئامت دادن در هیپ-هاپ آهنگ. این آهنگ در پشت سر هم با "من فکر می کنم وجود دارد چیزی است که شما باید بدانید" موثر bookends ترین کاملا غیر معمولی 1975 آهنگ ها: هیپ هاپ-verging آهنگ "هیچ چیز نشان داد / همه چیز را تکذیب کرد" و "امشب (I Wish I Was Your Boy)." این انتقال اجازه می دهد Healy برای تست دست خود را در نوع خم در حالی که سنجیده آمریكا حدود 90 دقیقه ای آلبوم.

گرفتن شانس خود را در نوع خم آهنگ های این خواننده به طرز حیرت انگیزی سرمایه گذاری به آکوستیک پدر folk rock در 10 آهنگ "Roadkill." در پیچ و تاب خود را در twangy گیتار یادداشت ها معمولا برای محفوظ است مراقب باشید tiptoeing کشور, شعر Healy به جای جایگزین های مرزی اما دلتنگ, شعر در مورد رابطه جنسی, اعتیاد به مواد مخدر و آمریکا قضاوت خود را glitzy انگلیسی, راک استار شخصیت. در حالی که آواز خواندن بیش از یک ویژه آمریکا کشور-سبک ضرب و شتم Healy comically اذعان دارد که حتی اگر آهنگ برتر رادیو محبوبیت آمریکایی ها هنوز هم "mugging (او) فعال در سراسر کشور."

[لینک های مرتبط: نقد و بررسی آلبوم: Tame Impala ترکیب گذشته و آینده در بسیار پیش بینی آلبوم چهارم]

اما دلتنگ لحظه نمی گم در این آلبوم پویا شیفت. در حالی که منظور پیگیری کمک می کند تا شنوندگان را دنبال کنید در غیر این صورت whiplash القا تغییر در میان هیپ هاپ screamo و خانه موسیقی آن را نیز اجازه می دهد تا گروه دوباره به آن گاراژ راک ریشه. رکورد مناقصه تغزلی لحظات نمونه صوتی در تماس مجدد به اواسط 2000s که سال 1975 بود که گروهی از دلیر پانک راک عامل تحت نام درایو مانند من انجام دهد.

یک گرم electric guitar پیشرفت و حسرت عاشقانه, شعر در "من و تو با هم آهنگ" نمایندگی کلاسیک احساساتی صدا برای اعضای گروه که با هم بوده است پس خود را در سنین نوجوانی – یک موسیقی متن مناسب برای شنوندگان اختصاص داده شده است که "در عشق با (آنها) برای سنین." 16 آهنگ "اگر شما بیش از حد خجالتی (اجازه دهید من می دانم)" دستیابی به یک شبیه سونیک feat اما هوشمندانه ریشه های خود را در مدرنیته با تکنولوژی محور داستان عشق یک مرد و یک زن که او می بیند "آنلاین تمام وقت."

پس از یک heartwarming انفجار از گذشته پاشیده با یک نمای صوتی از حال شنوندگان که به دنبال پیگیری سفارش با پاداش Healy خود احساسات. این بار آن را صرفا برای خود به جای نازکن نوستالژی طرفداران خود طلب است. خواننده دوئت با پدرش در شیرین پیانو آهنگ "نگران نباشید" از دوران کودکی خود را. لالایی از یک مسیر طول می کشد یک گام به عقب از جدی تم های بافته شده از طریق ثبت و humanizes خوانده Healy ساخته شده خود را به خارج می شود.

مصرف آن یک گام بیشتر بسته شدن آهنگ "بچه ها" یک احساسی عشق نامه از Healy به bandmates خود را. وجود ندارد یک inking از cheesiness در آهنگ قصد. بلکه 1975 sidesteps سنگ ننگ است که اغلب متوقف می شود lyricists از نوشتن یک داستان عشق فراتر از قلمرو عاشقانه.

در انعقاد آهنگ 1975 ممکن است "این بهترین چیزی است که تا کنون اتفاق افتاده است" به Healy اما این گروه متعهد تعهد برای پیدا کردن یک متجدد را خسته می سازد آن را بسیار ویژه برای شنوندگان در سراسر جهان بیش از حد.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن