نقد و بررسی آلبوم: Charli XCX استادانه قطاری از لحظه در تغزلی سفر 'چگونه من احساس در حال حاضر'

این Charli XCX با نام تجاری وعده rave music تولیدات به استودیو پاپ و آخرین رکورد را تغزلی مطالعه از احساسات خا

توسط ATROTICNEWS در 27 اردیبهشت 1399

این Charli XCX با نام تجاری وعده rave music تولیدات به استودیو پاپ و آخرین رکورد را تغزلی مطالعه از احساسات خام زندگی می کند تا به چنین رفیع انتظارات.

تیز کوتاه و lyrically استارک آلبوم "چگونه من احساس کن" تولید شد به عنوان یک موثر بر پاسخ به COVID-19 و پس از آن دوره قرنطینه. Charli در زمان به توییتر در اوایل ماه آوریل درخواست طرفداران برای شرکت در خلاق فرایند تصمیم گیری- پیگیری اسامی کاور و زمان در حال اجرا – پشت آلبوم بعدی که خواننده شروع و به پایان رسید در حالی که بسیاری از نقاط جهان شد و دستور داد تا در خانه بماند.

"چگونه من احساس در حال حاضر" ارائه تلخ, الکترونیکی, تصویری از یک ستاره در گیر خود او سر و اقدام به ارتباط غیر قابل دسترس در جهان خارج. LP لود شده با درخشان صدا اما هرگز بی فایده سر و صدا آن را ناب قرنطینه ایجاد یک ساختار جامد و موضوعی کامل آلبوم بتواند در اتصال در حالی که در انزوا.

تجربه گوش دادن با صدای بلند. تکان دهنده صوتی زبان "الماس صورتی" درخشان محو از تهاجمی طبل مانده صاف و strobing synths به دمیده از خواننده پشتیبان. به عنوان او آواز می خواند "من فقط می خواهم سخت واقعی" و "من یک قلب بزرگ/ در چت تصویری" خواننده سنجیده معرفی او قصد برای بقیه آلبوم: تغزلی شدت مخلوط با صوتی سبکی به عنوان یک راه برای ارتباط با شنوندگان در طول زمان نامشخص است.

چهارمین آهنگ "7 سال" جامد خواننده کنتراست روشن صدا و پیچیده عاطفی بررسی است. ریتمیک توفنده درام جمعیت یک نمای صوتی در حال حاضر پر از شامپانی synths در حالی که Charli آواز می خواند "خیلی سخت چیزهایی است که ما شده ایم از طریق آره/ می افتادیم اما ما تنها شدیم." در حالی که معلوم نیست که او صحبت کردن به یک مبهم عشق علاقه و یا طرفداران با او کار می کرد برای ایجاد موسیقی – ابهام با این نسخهها کار در حمایت از این آلبوم تلاش برای پوشش بسیاری از احساسی زمین.

این درونگرا بررسی های فرفورژه احساسات همچنان به عنوان instrumentals محو "منفجر" یک روشن صوتی standout در این آلبوم با جوشان و پویا کوبه ای که استادانه سازه یک داستان است. پر از خفه اینده بوق و بالا سخت تن به تن, قطع, کلید های پیانو این آهنگ می گوید یک داستان عاشقانه که به سرعت از یک breathy و مودی تغزلی اعلامیه تسلط به شکل نهایی خود را به عنوان یک امتیاز نا امنی است. Charli اواسط نقطه از تغییر غیر قابل نفوذ به آسیب پذیر در مسیر باعث می شود آن را مناسب مانند نهایی قطعه ای از یک پازل به رکورد بزرگتر روایت از چگونه خواننده احساس در حال حاضر – lovesick و اشتباه است.

در مقایسه با سازگار تازگی در این آلبوم باز کردن آن در نیمه دوم هواپیماهای بدون سرنشین کمی در آینده نزدیک به سادگی تکرار موسیقی موتیف – مکانیکی screeches, شامپانی synths و نزولی تصادفات – به جای reprising آنها. در خصوص "دشمن" "من در نهایت درک" و "c2.0" ورق را رو کردن با هم در آلبوم مرکز در نهایت احساس مانند همان 30 ثانیه ریف گیر در حلقه. که در آن همه آهنگ های قبلی دارید به این مفهوم است که مصنوعی roars و shrieks هستند پاسخ مناسب به زمان وقایع تکرار صوتی بیش از حد در نیمه دوم از آلبوم مجموعه تم شناور.

به عنوان به سرعت به عنوان آن را از دست داده نهایی سه آهنگ از آلبوم دوباره پیدا عاطفی قصد اتصال در حالی که از هم جدا و در پایان در یک قصیده به اوایل 2000s نوستالژی همراه با یادداشت های از علامت تجاری رقص-موسیقی پاپ.

"حزب 4 u" یکی دیگر از standout در میان آهنگ ها, تک است که lyrically سنگین و sonically مقایسه برگشت Charli شده است در سال های اخیر است. او غیر قابل انکار درک قوی از هزاره سودا می درخشد با شعر مانند "به نام خود رقم اما روی گوشی نگه داشته ringin'" که به درستی تشخیص پریشانی پیدا کردن عشق در دنیای پیشرفته. یک تغییر از تمیز, تک آهنگ خواننده به یک لایه کر نیز به ارمغان می آورد شنوندگان در پنج دقیقه سفر از طریق هم بزنید دیوانه ذهن lovelorn و خیال بافی ستاره پاپ.

به عنوان اگر به bookend ناگهانی را تجربه گوش دادن "چگونه من احساس کن" screeches به توقف پس از 37 دقیقه. با وجود برخی از لحظه ای صوتی سردرگمی با تکرار موسیقی استعارههای و اضافه بار حسی, آلبوم کلی تلاش موفق به ایجاد یک فرار از رویدادهای جاری در حالی که به طور همزمان غواصی سر به آنها.

با آنچه که هر دو یک interstellar اودیسه و آسیب پذیر عشق, نامه, Charli بازگشت به او را با بیحوصلگی حرف زدن, ریشه, در حالی که باقی مانده موضعی با مکانیکی اما روشن سفر "چگونه im احساس در حال حاضر."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن