5 مکان برای دریافت معاملات در لوازم شنا و تفریحات آبی

از سوی دیگر مشهدی ها به دلیل مناطق خوش آب و هوای کلات مثل آبشارهای ارتکند و قره سو که جزو زیباترین جاذبه های

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

از سوی دیگر مشهدی ها به دلیل مناطق خوش آب و هوای کلات مثل آبشارهای ارتکند و قره سو که جزو زیباترین جاذبه های طبیعی منطقه محسوب می شوند به سمت کلات می روند. همچنین می توان اجازه داد کودک انواع اسباب بازی های پلاستیکی خود را داخل آب ببرد و با آن ها بازی کند. گراب یعنی دسته ای از چشمه ها با آب هایی حاوی ترکیبات گوگرد و دلیل نامگذاری این چشمه نیز همین است. محققان می گویند آب چشمه گراب مشهد برای درمان بیماری های مفصلی و افزایش ترشحات معده، صفرا و لوزالمعده بسیار مفید است. چشمه گراب مشهد از زیباترین مکان های دیدنی مشهد است که از به هم پیوستن چندین چشمه به یکدیگر به وجود آمده است. چشمه گیلاس مشهد همیشه پر آب بوده است اما در سال های اخیر به دلیل عدم رسیدگی، بارش کم و گرم شدن بیش از حد هوا از آب آن کم شده و رو به نابودی است.

چشمه گیلاس از بهترین جاذبه های گردشگری مشهد به شمار می رود که تقریبا در فاصله 50 کیلومتری از مشهد واقع شده و به چناران و گلبهار نیز بسیار نزدیک است. برج آرمیتاژ گلشن 34 طبقه دارد و در حال حاضر بلندترین برج مشهد به شمار میرود. این پارک کوهستانی در ارتفاعات جنوبی مشهد واقع شده و مکانی زیبا برای تفریحات دوستانه و خانوادگی به شمار میرود. بولوار کوثر از مکان های دیدنی مشهد خیابانی اصیل و در نوع خود زیبا و دلپذیر است. آن هایی که از سمت خیابان شیرازی به حرم مطهر امام رضا مشرف شوند در سمت چپ خیابان درست روبروی حرم با مدرسه نواب مواجه می شوند. اگر به این مکان بروید با یک چشمه رو به رو نخواهید شد؛ بلکه چندین چشمه روی تپه های مختلف با رنگ و طعم مختلف در انتظارتان است و شگفت زده تان خواهد کرد. موج های خروشان آخرین پارک آبی است که در مشهد تاسیس شده و به همین مناسبت به روز ترین امکانات آبی و تفریحی را می توان در آنجا مشاهده کرد. فراهم شده است و بدون شک بهترین اوقات را سپری خواهید کرد. بدون شک از سپری کردن زمان خود در بند گلستان با دورهمیهای خانوادگی و دوستانه لذت خواهید برد.

در اطراف این بند تفریحاتی نظیر کافی شاپها و رستورانهای ساحلی مختلف با چشم انداز زیبای رو به بند گلستان قرار دارد و با وجود مراکز خرید لوکس و بزرگ در نزدیکی بند گلستان، این مکان را به یکی از جاهای گردشی مشهد تبدیل کرده است. از آنجایی که مجتمع تجاری الماس شرق مشهد علاوه بر مراکز خرید متنوع دارای مکانهای تفریحی مختلفی است، می توانید یک روز را به بازدید از این مرکز خرید بزرگ و زیبا اختصاص دهید و از آکواریوم شهر دریایی شرق تیوپ شنا مشهد دیدن کنید. جالب است بدانید مشهد به علت داشتن 4 پارک آبی در رتبه اول خاورمیانه قرار دارد و مراکز تفریحی مجهز و مدرنی را برای بازدیدکنندگان تدارک دیده است. باید بگوییم که جنگل جیغ از جاهای تفریحی مشهد است که شب ها صدای سوت و جیغ ترسناکی را خواهید شنید. روزها جنگل جیغ آرام است و می توانید برای تفریح به آن جا رفته و از طبیعت بکرش لذت ببرید. احتمالا با شنیدن نام این جنگل ابتدا احساس ترس میکنید و بعد از آن می خواهید سر در بیاورید که چرا جنگل جیغ؟

سوار شدن روی موتور کراس و رانندگی با آن ها یکی از تفریحات هیجان انگیزی است که شما می توانید در پیست موتور کراس مشهد تجربه کنید. فرهنگسرای بهشت از یک سو همچون بوستانی به روی خیابان جنت (بازار سنتی ) باز می شود و از سوی دیگر به خیابان مدرس می رسد. جت اسکی تجربه متفاوتی از موج سواری روی آبهای نیلگون خلیج فارس است که هم آرامش بخش و هم هیجان انگیز است. در مقالات متعدد در بخش های مختلف وبلاگ به معرفی حرم امام رضا و بخش های مختلف آن به عنوان سردمدار جاهای دیدنی مشهد پرداخته ایم. رودخانه اخلمد که از زیباترین بخش های جاهای دیدنی اخلمد است از بخش پیش باغ و شیر مرغ می گذرد و پس از عبور از کوه های منیجه به دره اخلمد می رسد. چشمه دیزبار، چشمه دراجی، چشمه بلبل، چشمه سلیمه و کوه های زیبای این روستا از جمله جاذبه های دیدنی به شمار می رود و از نقاط پر گردشگر است. کوه پارک در اواخر تیرماه سال 1399 افتتاح شد و با داشتن بیش از یک میلیون درخت به یکی از بزرگترین پارکهای دست ساز بشر در کشور تبدیل شده است. ᠎This da​ta w᠎as ᠎done by GSA  Content ᠎Ge ne rator DEMO !

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن