چطور می توان اقدام به نوبت گیری از دکتر کلیه و مجاری ادراری نمود؟

  امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی شاهد خدمات متنوع ای در عرصه های مختلفی همچون پزشکی هستیم. یکی از مهم ت

توسط ATROTICNEWS در 24 آبان 1400

 

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی شاهد خدمات متنوع ای در عرصه های مختلفی همچون پزشکی هستیم. یکی از مهم ترین مواردی که تاثیر بسیار زیادی می تواند بر سلامت جامعه بگذارد، استفاده از خدمات آنلاین است.

خدمات آنلاین در عرصه پزشکی این امکان را به بیماران می دهد تا آن ها بتوانند در هر مکانی و در هر شرایط زمانی ای با متخصص مربوطه در ارتباط باشند.

از این رو فرایند نوبت گیری آنلاین می تواند تحول بسیار زیادی را در عرصه پزشکی برای بیماران و همچنین پزشکان فراهم کند.

آیا می خواهید بدانید در اولین قرار ملاقات خود با یک متخصص اورولوژی چه انتظاری دارید؟ برای بررسی کلی زیر را بخوانید.

بسیاری از افراد برای درمان بی اختیاری خود به پزشک مراقبت های اولیه مراجعه می کنند. این می تواند برای اکثر افراد گزینه عالی باشد - به هر حال، شما احتمالاً سابقه ای با پزشک مراقبت های اولیه خود دارید و با آنها راحت هستید - چیزی که می تواند کمک بزرگی در هنگام بحث در مورد موضوعی صمیمی مانند بی اختیاری باشد. و، این پزشکان در محدود کردن نوع بی اختیاری که ممکن است داشته باشید و گزینه های درمانی خط اول را برای شما ارائه می دهند عالی هستند.

با این حال، اگر به دنبال کمک اضافی هستید، یا بهبودی در علائم خود با پزشک مراقبت های اولیه مشاهده نمی کنید، ممکن است بخواهید به یک متخصص اورولوژی مراجعه کنید. در واقع، اگر مورد شما شدید یا پیچیده باشد، ممکن است پزشک شما حتی یکی را به شما توصیه کند.

اورولوژیست چیست؟

اورولوژیست ها متخصصانی هستند که هر چیزی را که مربوط به دستگاه ادراری، دستگاه تناسلی مردانه یا مسائل مربوط به باروری مردان باشد درمان می کنند. اورولوژیست ها همچنین در درمان بیماری ها یا شرایطی که این اندام ها را تحت تاثیر قرار می دهند آموزش دیده اند. اورولوژیست ها می توانند درمان دارویی یا حتی جراحی را برای بیماران ارائه دهند.

اورولوژیست چه نوع شرایطی را درمان می کند؟

دستگاه ادراری و دستگاه تناسلی مردان پیچیده است، به این معنی که شرایط متعددی وجود دارد که تحت قلمرو اورولوژیست قرار می گیرند. برخی از شرایطی که می توانید برای رزرو وقت قبلی از دکتر کلیه و مجاری ادرار مراجعه کنید، به شرح زیر است:

بی اختیاری یا سایر مشکلات مثانه (احتباس ادرار، بی اختیاری سرریز، بی اختیاری استرسی ادرار یا بی اختیاری فوری)

مثانه بیشفعال

UTIs

شب ادراری

بیماری کلیوی

مشکلات باروری مردان (ارولوژیست ها وازکتومی نیز انجام می دهند)

افتادگی مثانه

پروستات بزرگشده

اختلال در نعوظ

بیماری پیرونی

سنگ کلیه

پروستاتیت

سیستیت بینابینی

سرطان های مربوط به مثانه، کلیه ها، پروستات، بیضه ها یا مجاری ادراری.

چطور می توانیم نوبت گیری آنلاین داشته باشیم؟

برای این منظور بهتر است به سایت هایی که این خدمات را ارائه می دهند، مراجعه کنید. یکی از این قبیل سایت ها، سایت پذیرش 24 است که با ارائه خدماتی متنوع به بیماران شرایطی را برای آن ها فراهم می کند تا آن ها بتوانند به صورت مستقیم با پزشک متخصص خود در ارتباط باشند. از این رو برای رزرو نوبت و یا دریافت خدمات نوبت دهی به این سایت مراجعه کنید.

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن