قیمت لوله پلیکا ارزان

امروزه لوله های پلیکا یکی از پرکاربرد ترین لوله های مصرفی در کل جهان هستند و به دلیل این که قیمت لوله پلیکا ار

توسط ATROTICNEWS در 23 مرداد 1400

امروزه لوله های پلیکا یکی از پرکاربرد ترین لوله های مصرفی در کل جهان هستند و به دلیل این که قیمت لوله پلیکا ارزان می باشد و همچنین از میزان سختی بالایی برخوردارند، در بسیاری از صنایع زیر ساختی مورد استفاده قرار خواهند گرفت. این لوله ها در حال حاضر در کوچک ترین سایز، یعنی یک اینچ، و در بزرگ ترین سایز به اندازه ۱۴ اینچ به بازار عرضه شده اند.

قیمت لوله پلیکا ارزان

لوله پلیکا چیست؟

منتقل کردن فاضلاب های ساختمان ها به فاضلاب شهری، یکی از بزرگ ترین معضلاتی بود که در چند دهه گذشته، تلاش های بسیاری برای برطرف نمودن این مشکل صورت گرفت. در ابتدا از لوله های سنگین وزن فلزی برای انتقال دادن فاضلاب های ساختمان ها استفاده می شد؛ اما در سال های اخیر تکنولوژی قدرتمندی وارد بازار شد و بسیاری از مشکلات را در این زمینه حل کرد. لوله پلیکا فاضلابی، لوله هایی از جنس پلیمر هستند که اصلی ترین کاربرد آن ها در ساختمان سازی و منتقل کردن فاضلاب های ساختمانی می باشد. این لوله ها بسیار سبک هستند و در عین حال از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردارند. قیمت لوله پلیکا ارزان است و در سایز های مختلفی عرضه شده اند که هر کدام از آن را می توان برای مصارف مختلفی نظیر حفاظت از کابل های برق، مورد استفاده قرار داد.

لوله پلیکا

عوامل تاثیر گذار بر قیمت خرید و فروش لوله پلیکا

با این که می توان گفت قیمت لوله پلیکا ارزان است، اما عوامل متعددی در افزایش یا کاهش نرخ قیمتی این لوله ها دخیل هستند. فروش لوله پلیکا به طور کلی به سه دسته تقسیم می شوند که قیمت هر کدام از این دسته با دیگری متفاوت می باشد. لوله پلیکا های معمولی نخستین دسته این لوله های پلیمری هستند که از ضخامت و مقاومت متوسطی برخوردارند. این دسته از لوله ها همچنین ارزان ترین لوله های پلیکا می باشند. پس از آن، با افزایش ضخامت و سختی، می توان لوله پلیکا ها را به دسته های نیمه قوی و قوی تقسیم نمود که در این صورت لوله پلیکا های قوی را می توان گران قیمت ترین انواع لوله پلیکا دانست. نوسانات ارزی و همچنین سایز های مختلف لوله های پلیکا نیز، از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت لوله های پلیکا می باشند.

قیمت لوله پلیکا ارزان

در حال حاضر می توان لوله پلیکا گلپایگان را از ارزان ترین لوله های پرکاربرد در صنایع دانست که از سایت اخشیج نیوز میتونید بیشتر کسب اطلاعات کنید. امروزه شرکت های مختلفی در کشور ایران مشغول به ساخت لوله های پلیکا هستند. از این رو محدودیتی در خرید و فروش لوله پلیکاها وجود ندارد. هر برند قیمت پایه ای را برای لوله های پلیکا و اتصالات آن ها تعیین کرده است. لازم به ذکر است که کوچک ترین سایز لوله های پلیکا یک اینچ است که با سایز ۳۲ میلی متر برابری می کند. در حال حاضر ارزان ترین قیمت لوله پلیکا، به لوله های معمولی یک اینچی تعلق می گیرد که قیمتی کمتر از ۱۰۰ هزار تومان دارند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن