قیمت تیرآهن فایکو

قیمت تیرآهن فایکو تیرآهن یکی از مهمترین پروفیل‌ها در صنعت ساختمان شناخته می‌شود. حجم به کارگیر

توسط ATROTICNEWS در 23 شهریور 1400

قیمت تیرآهن فایکو

تیرآهن یکی از مهمترین پروفیل‌ها در صنعت ساختمان شناخته می‌شود. حجم به کارگیری از این فرآورده به اندازه‌ای بالا است که حتی کوچکترین تغییر‌و تحول در قیمت تیرآهن فایکو موجب اختلاف زیاد در هزینه اجرا خواهد شدانتخاب مطلوب چنین کالای مهمی اثر گذاری اکثری در گزینش پیروزی و شکست پروژه خواهد داشتبعضا نکته ها اهمیت در خرید تیرآهن به توضیح زیر است: عرضه تیرآهن به دو رخ شاخه‌ای و کیلویی رخ می‌پذیرد. پرکاربردترین مدل تیرآهن سایزهای 14، 16 و 18 است. برندهای کرمانشاه، ذوب آهن، فایکو، آرین، یزد و بناب از مهمترین کارخانه‌های ساخت کننده تیرآهن به شمار می‌آیند

کمپانی فولاد البرز ایرانیان (فایکو)

کمپانی فولاد البرز ایرانیان که در صنعت فولاد کشور ایران با اسم تجاری فایکو شناخته می شود ، درزمینه ساخت گرم اشکال مقاطع فولادی حساس اَشکال ، بعد ها و مشخصات متنوع ، درگیر به عمل می باشدتولید سالیانه بیش از ۱,۵ میلیون تن انواع مقاطع فولادی ساختمانی و صنعتی ، همین مجتمع را در رده معظم ترین تولیدکنندگان مقاطع فولادی گرم در مرزو بوم و حیطه قرار می دهد.

تنوع محصولات تولیدی در فایکو ، شامل میلگردهای صنعتی و ساختمانی مهم قطر ۸ الی ۳۲ میلی متر و همچنین اشکال تیرآهن های سری IPN , IPE ، ناودانیهای سری UPN , UPE و نبشی های بال متساوی و نامساوی از طول بازه ۸۰ الی ۳۲۰ میلی متر می باشد.

تیرآهن های تولیدی فایکو شامل مورد ها پایین می باشد:

تیر آهن فایکو IPE ، جنس IPN ، محصولات بال متساوی و بال غیر مساوی UPE ، UPN ، IPB. تیرآهن هاش فایکو در ظرفیت های تولیدی ۱۵۰ هزار تن سالانه ، تیر آهن فایکوصورت حساس طرفیت ۱۵۰ هزار تن به رخ سالیانه ، تیرآهن ۱۴ فایکو و ۱۶ در بازار محصولات فولادی به علت برخوردار بودن از میزان مرغوب بودن مضاعف مناسب متقضیان منحصر به فرد به خود را دارد.

 لازم به ذکر می باشد که همگی محصولات ذکر شده بر شالوده استانداردهای ملی و در بین المللی و پایین حیث متخصصین فنی ساخت می گردند. از این رو به جهت آگاهی از وزن تقریبی تیر آهن می توان از جداول اشتال تیر آهن یاری گرفتسوله فولاد فایکو به صورت ابتکاری در میان معدود ایجاد کنندگانی قرار دارااست که نسبت به ایجاد گونه های مقاطع از جمله IPE و IPN مبادرت نموده است.

مقاطع IPB هم تحت عنوان تیرآهن هاش و به شکل عریض در مصارف ساختمانی کاربرد دارد که اساسا ذیل سه استاندارد ST۳۷، ST۴۴ و ST۵۲ ایجاد و روانه بازار می شوند. به طور جدا می توان گفت که فولاد فایکو با یک سری ده سال عمل دائمی و موءثر جزء برگزیدگان تولید کنندگان مقاطع فولادی از جمله تیر آهن محسوب می شود.

 اساسی مراجعه به وب سایت آهن هایپر می توانید ارزش روزانه اشکال تیرآهن فایکو را بازدید نمایید. را تماشا کنیدارزش روز تیرآهن فایکو به نوسانات بازار مسکن اثر گذاری زیادی داراست ارزش روز تیرآهن فایکو بسته به حالت اقتصادی و سیاسی روز متغیر خواهد بود .

تیرآهن یک عدد از مهمترین پروفیل ها در صنعت ساختمان سازی شناخته می شود . حجم استعمال به قدری از این محصول بالا می باشد که حتی کوچکترین تغییر‌و تحول در ارزش تیرآهن موجب اختلاف بسیار در هزینه اجرا خواهد شدتعیین مناسب چنین کالای مهمی تاثییر بسیار متعددی در تعیین پیروزی و ناکامی پروژه خواهد شد .

قیمت تیر آهن بر پایه استاندارد

به جهت ایجاد تیرآهن از استاندارد های متفاوتی به کارگیری می شود . تیرآهن ساخت شده اساسی هر یک از استاندارد ها متفاوت اهمیت یکدیگر از نظر فیزیکی و شیمیایی می باشندتولید تیرآهن کلیدی استاندارد می تواند به مشتری کمک نماید تا متاع را بر پایه خواص شیمیایی و یا فیزیکی که مد نظرش هستش خریداری کند که علاوه بر خواص شیمیایی و ظواهر ان همین استاندارد ها بر ارزش آن ها هم تاثیر دارااست .

قیمت تیرآهن IPE

تیرآهن IPE که مخفف I Profile Europeene می باشد ، بر پایه استاندارد اروپایی EN 10365 ساخته می شود . به طور معمول زمانی کلمه و واژه تیرآهن آیتم استفاده می شود مراد به عبارتی استاندارد اروپایی می باشد . به همین خاطر غالبا مشتریان به دنبال همچین تیراهنی در ین گروه و استاندارد می باشند .تیرآهن IPE در ستون گونه بندی مرکب قرار می گیر

 مرتب سازی و مدل بندی همین تیم بر مبنا ارتفاع و یا این که همان جان تیرآهن می باشد . که همان طور می دانید تیرآهن از دو نصیب بال و جان تشکیل شده میباشد . تیرآهن اروپایی را به طور معمول از سایز 80 تا 600 میلیمتر ایجاد می کنند و واجب به ذکر می باشد که تغییر و تحول قیمت تیرآهن بر پایه میزان و یا به عبارتی سایز آن ها می باشد .

در این گروه که اساندارد IPE به صورت I انگلیسی می باشد ، بال ها یکنواخت و ضخامت شان قابل تغییر و تحول نمی باشدهمین مورد قضیه باعث می شود تا اتصالات پیچی به راحتی انجام گیردواجب به ذکر میباشد که تولیدکنندگان داخلی عموما محصولات تیرآهنی خود را عموما بر پایه این استاندارد ایجاد می نمایند 

قیمت تیرآهن IPB یا این که هاش

در همین مدل استاندارد بال های پهن و عرض منجر شده تا تیرآهن شکل نظیر به خود بگیرد . به همین برهان تیرآهن IPB در بازار زیر عنوان تیراهن بال پهن ی هاش شناخته می شود . براساس وزن های تیراهن با سه دسته هاش سبک HEA ، هاش سنگین HEB و هاش فوق سنگین HEM روبه رو می باشیم که واضح می باشد هرچقدر وزن تیراهن اکثر شود ، ارزش تیرآهن ارتقا پیدا می نماید 

براین اساس گران ترین تیرآهن برای هاش فوق سنگین می باشد . سایز تولیدات IPB در محدوده 100 تا 1000 میلی متر می باشد . گرید های الیاژی ، ST44 ، ST37 و ST52 در ایجاد اشکال هاش کاربرد دارد و ST44 در مقایسه اهمیت دو الیاژ دیگر بیشتر گزینه استفاده قرار می گیردانواع مقاطع هاش در ایجاد سازه های مختلف به تیتر ستون آیتم استفاده قرار می گیردنوع های مختلف تیرآهن IPB که در بازار موجود می باشد ، شامل محصولات وارداتی و تولید داخلی می باشد .

هاش تولید باطن از محصولات عمدتا از کاخانه های ذوب آهن اصفهان و فایکو بخش وارداتی از هیوندای استیل کره ی جنوبی و ترکیه تامین می گردداضطراری به ذکر می باشد که در بخش های سنگین ، سهم تولیدکنندگان داخلی زیاد قلیل و محدود می باشد .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن