طرز تهیه مرغ سوخاری در فر به ۳ روش

مرغ سرخ شده در فر نوعی غذای مرغ با مرغ سوخاری لینک سایت سطح ترد و نان تست شده است. طرز تهیه مرغ سرخ شده در فر

توسط ATROTICNEWS در 4 شهریور 1399
مرغ سرخ شده در فر نوعی غذای مرغ با مرغ سوخاری لینک سایت سطح ترد و نان تست شده است. طرز تهیه مرغ سرخ شده در فر و توستر ، ران و فیله مرغ سرخ شده را در این مقاله بخوانید. طرز تهیه مرغ سرخ شده در فر از 3 روش ستاره | سرویس آشپزی - مرغ سرخ شده نوعی مرغ سرخ شده است که طرفداران بسیاری دارد. اگر مرغ سوخاری به دنبال راهی آسان برای تهیه مرغ سرخ شده خوشمزه در خانه هستید ، بهتر است آن را در فر تهیه کنید. برای تهیه مرغ سرخ شده در فر ، قبل از پوشاندن تکه های مرغ را با آرد سوخاری باید چند مرحله طی کنید. مرغ سوخاری در اینجا سه ​​روش برای تهیه مرغ سرخ شده خانگی در فر آورده شده است. اگر علاقه دارید بخش خاصی از این مقاله را بخوانید ، مرغ سوخاری موضوعاتی را که در لیست تاپیک های زیر آمده است ،  انتخاب کنید تا به مبحث مورد نظر خود برسید.

طرز تهیه مرغ سرخ شده در فر

طرز تهیه فیله مرغ سرخ شده در فر طرز تهیه ران مرغ سرخ شده در فر طرز تهیه مرغ سرخ شده درست در فر 1. طرز تهیه مرغ سرخ شده در فر مرغ سوخاری عناصر نمک 3 قاشق غذاخوری 1 فنجان آب گرم (236 میلی لیتر) مرغ با استخوان و پوست 8 قطعه 2 قاشق غذاخوری کره آرد چند منظوره 1/2 فنجان (62 گرم) پودر فلفل سیاه 1 قاشق غذاخوری مرغ سوخاری طرز تهیه مرغ سرخ شده در توستر و فر 2 قاشق غذاخوری نمک را درون یک کاسه بزرگ بریزید و یک فنجان آب گرم اضافه کنید. مخلوط آب و نمک را هم بزنید تا نمک در آب حل شود. قطعات مرغ را درون آب شور قرار داده و آب سرد مرغ سوخاری کافی را درون کاسه بریزید تا مرغ را کاملاً با آب بپوشانید. سپس ظرف را در یخچال قرار دهید. بهتر است شب قبل این کار را انجام دهید تا قطعات مرغ کاملاً خنک شود.

مرغ را در آب شور قرار دهید

فر را از قبل گرم کنید تا 400 درجه فارنهایت مرغ سوخاری (200 درجه سانتیگراد). مرغ را از یخچال بیرون بیاورید و آن را درون صاف کن بریزید تا آب کاملاً تخلیه شود ، سپس قطعات مرغ را با یک حوله کاغذی خشک کنید. خشک کردن مرغ ، مرغ را بعد از پختن در فر ، برشته می کند. یک ظرف مقاوم در برابر حرارت را انتخاب کنید که اندازه مناسبی باشد تا تمام قطعات مرغ را به صورت ردیف جا دهید. 2 قاشق غذاخوری مرغ سوخاری کره را در تابه ریخته و آنرا در فر از قبل گرم شده قرار دهید تا کره ذوب شود و تابه کاملاً داغ شود. فر و ظرف را از قبل گرم کنید 1/2 فنجان آرد همه منظوره را با یک قاشق غذاخوری مرغ سوخاری نمک و 1 قاشق چایخوری فلفل سیاه مخلوط کنید. قطعات مرغ را یکبار و یکبار در آرد بچرخانید و تکان دهید تا آرد اضافی از آن خارج شود. ماهی تابه را از مرغ سوخاری روی اجاق گاز برداشته و قطعات مرغ را در قسمت جلوی پوست تابه قرار دهید.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن