داکت اسپلیت سامسونگ

داکت اسپلیت سامسونگ داکت اسپلیت سامسونگ (Samsung Ducted System Air Conditioning) یک عدد ا

توسط ATROTICNEWS در 18 شهریور 1400

داکت اسپلیت سامسونگ

داکت اسپلیت سامسونگ (Samsung Ducted System Air Conditioning) یک عدد از دیگر از محصولات سیستم تهویه مطبوع میباشد که کمپانی سامسونگ آن را طراحی و تولید کرده هست و به رخ اکثر در بازار جمهوری اسلامی ایران موجود می باشد.

ما در ادامه این مطلب قصد داریم همین جنس را تحلیل کرده و در انتخاب و خرید کردن اسپلیت کانالی samsung نکات دارای و اهمیت را اساسی شما به اشتراک بذاریم.

امروزه داکت اسپلیت های گوناگونی در بازار یافت می شود که شامل طیف گسترده ای از محصولات می شود و از مرغوب تا ضعیف تقسیم بندی می شوند. داکت اسپلیت سامسونگ به جهت کیفیت و بضاعت بالایی که داراست در در میان محصولات عالی و اهمیت قیمت مناسب محاسبه می شود.

مشخصات خرید هوشمندانه داکت اسپلیت سامسونگ

همین تیم تولیدی حیاتی بیش از نیم قرن سابقه در این میدان محصولاتی دارای کیفیت دوچندان بالا تولید و به سراسر جهان صادر می نمایدگروه صنعتی samsung در حوزه ساخت اشکال اسباب و اثاث خانگی عمل گسترده ای دارد، سامسونگ همواره در سعی است محصولاتی مطابق استانداردهای فی مابین المللی جهت جلب راضی بودن هرچه اکثر مشتریان ارائه نماید. سیستم تهویه مطبوع یکی از شاخه های تولیدی کارگاه سامسونگ می باشد که اهمیت بیشترین بازدهی تولید و عرضه می گردد.

داکت اسپلیت از این سری تجهیزات اهمیت عملکرد سرد و گرم می باشد که در اکثری از اماکن عمومی و خصوصی هوایی خنک و مناسب در محفظه به ارمغان می آورد. شما اهمیت خرید کردن داکت اسپلیت سامسونگ در همه فصول سال هوایی مطبوع ساخت می نماییداین داکت اسپلیت طبق جدیدترین تکنولوژی های روز عالم ساخت شده و در سراسر دنیا در اختیار کاربران قرار می گیرد.

ویژگی های داکت اسپلیت سامسونگ

کاربری آسان

داکت اسپلیت سامسونگ به منجر هوشمند بودن، یک تجربه لذت بخش را در اختیار شما می گذارد. شما می توانید به آسانی از دنیایی از قابلیت های متنوع و برنامه و روزگار بندی مختلفی که بر روی در دست گرفتن پنل لمسی دستگاه قرار داراست بهره مند شویدبرای هفته آینده خود زمانبندی سرمایش و گرمایش تعریف و تمجید کنید.

دمای آیتم لحاظ خود را به جهت دستگاه تعریف و تمجید کنید، سرعت تهویه را تغییر و تحول دهید و... . همگی چیز آنگونه که شما می خواهیدهمینطور شما می توانید حساس به کار گیری از نسخه موبایل کنترل پنل دستگاه، هوشمندی منزل یا محل کار خویش را به سطح به طور کامل جدیدی ببرید. حتی از خارج از خانه هم داکت اسپلیت samsung را آماده به کار نمایید تا هنگام ورود به منزل از یک دمای مطبوع لذت ببرید.

• سرعت و اقتدار

مهندسان سامسونگ به جهت قطعات مبادله کننده هوا، از فناوری نوین میکروچنل استعمال کرده اند. به باعث برخوردار بودن داکت اسپلیت samsung از این تکنولوژی، بیشترین توان تهویه هوا اصلی صرف کمترین انرژی ممکن در اختیار خریداران قرار می گیرداقتدار الکتریکی داکت اسپلیت های samsung بین 5 تا 14 کیلووات می باشد که این عدد در گونه های شبیه بقیه تولیدگنندگان به دو برابر هم می رسد. به این منجر شما می توانید حساس صرف انرژی کمتر، دمای خنک تری نیز داشته باشید

همینطور حرفه های کار کشته و قابلیت و امکان به کار گیری از تزریق هوای نو یا این که Fresh Air Injection، از راکد شدن هوا نیز پرهیز می کننداصلی همواره در جریان بودن هوای خنک، دمای خانه یا این که محل فعالیت شما همواره بهاری و مطبوع باقی خواهد ماند.

 انواع داکت اسپلیت samsung و چگونگی کارکرد همین مدلها

همین برند حیاتی بهره گیری از فناوری روز دنیا داکت اسپلیت طبق جدیدترین تکنولوژی تولید و ارائه می نماید. داکت اسپلیت samsung از طراحی و ساختار مخصوص به فردی برخوردار است و با کمترین میزان مصرف انرژی بیشترین بازدهی را دارداین گونه داکت اسپلیت اساسی کمپرسور روتاری ویژه بخش ها معتدل در گنجایش های 18000 تا 60000 ایجاد شده و گاز مبرد بکار رفته در کمپرسور آنان از نوع R22 و R410 سازگار اهمیت محیط می باشدهمین شرکت جهت صرفه جویی در مصرف الکتریسیته و انرژی داکت اسپلیت هایی مجهز به کیت اینورتر نیز به سبد کالایی خویش افزوده است.

گارانتی و سرویس ها پس از فروش داکت اسپلیت سامسونگ

تمامی داکت اسپلیت های سامسونگ حیاتی 5 سال گارانتی کمپرسور، 18 ماه سایر قطعات، اهمیت گارانتی سام سرویس در سراسر جمهوری اسلامی ایران عرضه می گردد

 جمع بندی

درصورتیکه شما به دنبال یک داکت اسپلیت مالامال توان و در عین اکنون اندک مصرف می باشید، داکت اسپلیت samsung یک آیتم مطلوب به جهت شماستکارایی بالا، سازگاری اکثر و امکان کارکرد در دامنه دمایی وسیعتر را نیز به لیست مزایای داکت اسپلیت تولید سامسونگ بیش تر کنیدکم صدا بودن هم یک عدد دیگر از خصوصیت های دوست داشتنی این گونه از وسایل سرمایشی - گرمایشی می باشند.

حجم صدای خروجی داکت اسپلیت هایsamsung از 37 db فراتر نخواهند رفتهمین حجم صدای به معنای نهایت آسایش نسبت به سایر وسایل تهویه ای می باشد. شما می توانید با اعتنا به فضای در دسترس خود و همچنین مسافت در میان موتور خارجی و هواساز داخلی، بهینه ترین دسته را از دربین انواع گوناگون داکت اسپلیت گزینش کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن