داکت اسپلیت آکس AUKS

داکت اسپلیت آکس AUKS اسپلیت های کانالی اینورتر AUKS دارای کمپرسورهای تیپ T1 بوده و مناسب برای استفاده در مناط

توسط ATROTICNEWS در 30 مرداد 1400

داکت اسپلیت آکس AUKS

اسپلیت های کانالی اینورتر AUKS دارای کمپرسورهای تیپ T1 بوده و مناسب برای استفاده در مناطق آب و هوایی معتدل می باشد (مانند تهران و سایر شهرهایی که حداکثر دمای تابستان حدود 40 درجه دارند). داکت اسپلیت اینورتر آکس در ظرفیت 24 هزار تکفاز بوده و مناسب برای استفاده در فضاهای مسکونی با متراژ حداکثر 80 متر مربع، استفاده در فضاهای اداری با متراژ حداکثر 45 متر مربع و استفاده در فضاهای فروشگاهی با متراژ حداکثر تا 35 متر مربع می باشد (تمامی متراژهای پیشنهادی برای ارتفاع سقف استاندارد 2.8 متر و شرایط ساختمانی نرمال می باشد. بدیهی است که وجود آیتم هایی مانند پنجره های بزرگ و آفتاب خور، حضور وسایلی که کارکرد آن ها تولید گرما کند، تعداد افراد حاضر در اتاق بیشتر از 4 نفر، و ... باعث تغییر در متراژهای پیشنهادی می شود). کلیه مدل های داکت اسپلیت آکس دارای ضمانت نامه زمهریر کیش شامل 5 سال گارانتی کمپرسور و 18 ماه گارانتی قطعات می باشد.

داکت اسپلیت های آکس AUKS دارای ظرفیت 18000 (1.5 تن تبرید)، 24000 (2 تن تبرید)، 30000 (2.5 تن تبرید)، 36000 (3 تن تبرید)، 48000 (4 تن تبرید) و 60000 (5 تن تبرید) می باشد. برق مصرفی دستگاه های  داکت اسپلیت آکس (AUKS) تا ظرفیت 3 تن تکفاز بوده و در ظرفیت های بالاتر سه فاز می باشد. کمپرسور مورد استفاده در داکت اسپلیت های آکس (AUKS) از نوع روتاری T1 است؛ بنابراین این دستگاه ها برای استفاده در مناطق آب و هوایی معتدل (حداکثر دمای تابستان 42 درجه سانتی گراد) مناسب می باشد. همچنین داکت اسپلیت های آکس (AUKS) با بکار گیری گاز مبرد R410a و دارای برچسب انرژی ++A می باشد.

داکت اسپلیت های معمولی آکس AUKS، داکت اسپلیت 48000 کانالی آکس مناسب برای اتاق خواب و فضاهای کوچک با متراژ 56 الی 93 مترمربع،داکت اسپلیت کمپرسور دور ثابت آکس از کمپرسور روتاری هیت پمپ بهره میبرد که سرمایش و گرمایش از طریق برق را تامین میکند.اما از آنجاییکه در ایران قیمت گاز نسبت به برق ارزانتر است کوئل آبگرم را به دستگاه اضافه و نصب میکنند.همچنین داکت اسپلیت کانالی آکس AUKS امکان نصب کوئل آبگرم را نیز دارا میباشد.در حال حاضر گاز مبرد کمپرسور دور ثابت داکت اسپلیت معمولی R410 می باشد.داکت اسپلیت معمولی AUKS ساخت کمپانی AUKS چین می باشد که جزو برندهای مرغوب و با کیفیت است و در اروپا و آمریکا نیز از بازار مناسبی برخوردار است .داکت اسپلیت کمپرسور دور ثابت معمولی آکس AUKS دارای گرید انرژی A می باشند.

 

کلیه دستگاه های داکت اسپلیت آکس (AUKS) مجهز به هیت پمپ بوده که علاوه بر سرمایش، قابلیت ایجاد هوای گرم درزمستان را نیز دارا می باشد. مضاف بر این، داکت اسپلیت های آکس (AUKS) امکان نصب کویل آبگرم را نیز دارا می باشد تا از این طریق تولید هوای گرم با صرف انرژی برق کمتری صورت گیرد. همچنین، داکت اسپلیت های آکس (AUKS) امکان اتصال به کانال برگشت به منظور ایجاد تهویه مطبوع بهتر در محیط و نیز امکان اتصال به کانال هوای تازه به منظور تعویض هوای داخل ساختمان را نیز دارا می باشد. کلیه دستگاه های داکت اسپلیت آکس (AUKS) که در فروشگاه اینترنتی تاسیسات 20 عرض می شود دارای گارانتی شرکت زمهریر کیش شامل 5 سال ضمانت کمپرسور و 18 ماه ضمانت قطعات می باشد.

 

ویژگی های داکت اسپلیت آکس (AUKS)

داکت اسپلیت آکس از قدرت پرتاب باد بسیار بالا بهره می برد که هوای ایجاد شده را از طریق دریچه های خروجی به طور یکنواخت و مطبوع در محیط توزیع می نماید. یکی دیگر از ویژکی های این سری از داکت اسپلیت ها که مورد توجه بسیاری قرار گرفته امکان طراحی دریچه مکش هوا از پشت و یا زیر دستگاه برای متعادل و تازه نمودن هوای تنفسی فضای اتاق است.

·       بسیار کم صدا (در حالت کارکرد نرمال 47dB می باشد

·       کمپرسور روتاری

·       مناسب با تمامی آب و هوای کشورحتی مناطق حاره ای

·       دارای حالت هیت پمپ کمپرسور برای استفاده از گرمایش با برق

·       قابلیت نصب کویل آبگرم

·       اشغال کمترین فضا برای نصب

·       استفاده از گاز مبرد R22

·       دارای گرید انرژی A

·       دارای ابعاد ظریف و ارتفاع مناسب مناسب 890*785*290mm

·       پمپ درین با بازدهی بالا (قابل سفارش)

·       قابلیت نصب آسان و امکان نصب کانال برگشت هوا از زیر و از پشت

·       امکان اتصال کانال ورودی هوای تازه به تناسب نیاز

بخش های داکت اسپلیت آکس

داکت اسپلیت آکس از دو یونیت جدا از هم که توسط لوله های رابط مسی با یکدیگر در ارتباط هستند طراحی و ساخته شده است. یونیت داخلی از بهترین ورق گالوانیزه ضخیم و محکم به صورت ظریف و کم حجم تولید شده و در بین سقف به صورت توکار نصب می گردد. یونیت خارجی یا همان کندانسور به دلیل ایجاد صدا و هوای گرم حین عملکرد در فضای خارجی ساختمان مانند بالکن،تراس، و یا پشت بام قرار می گیرد. به دلیل قابلیت عملکرد سرد و گرم میتوان در تمامی فصل ها به منظور تامین هوایی مطبوع در محیط از این سیستم ها بهره مند شد. در صورت درخواست مشتری به صورت سفارشی همراه با پمپ درین با قدرت پمپاژ بالا نیز ارائه می گردد.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش داکت اسپلیت آکس

تمامی مدل های داکت اسپلیت آکس همراه با گارانتی 60 ماه گارانتی، 24 ماه گارانتی، و 15 سال خدمات پس از فروش شرکت اصلی پاک سرویس می باشند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن