چگونگی دریافت اقامت کشور موناکو

موناکو یک کشور ریز میباشد که در رودخانه فرانسه واقع شده است. به ادله قوانین مالیاتی بدون پول ، موناکو بهشت ​​ث

توسط ATROTICNEWS در 1 مهر 1400

موناکو یک کشور ریز میباشد که در رودخانه فرانسه واقع شده است. به ادله قوانین مالیاتی بدون پول ، موناکو بهشت ​​ثروتمندان شناخته می شود. دریافت اقامت موناکو از سه طرف اساسی فرانسه مجاور هست و نزدیک شهر نیس  فرانسه می باشد ، به این عامل اکثری از کمپانی های فرانسوی در موناکو سرمایه گذاری کرده اند که سبب ساز به تولید یک مملکت کوچک البته پیشرفته و مجلل شده است.

ایرانیان مقیم موناکو

سطح زندگی در این مملکت به قدری مجلل می باشد که خرید و فروش کشتی و جت فردی از مشاغل رایج در موناکو است. چنانچه وضعیت این گونه اقامت در موناکو را ندارید ، می توانید از طریق سرمایه گذاری ، اقامت در ایتالیا از شیوه سرمایه گذاری ، شهروندی سنت لوسیا به جهت اقامت در بلغارستان مبادرت کنید. امنیت سرمایه گذاری در موناکو یک عدد از مسائلی که می تواند امنیت سرمایه گذاری در یک میهن را تضمین نماید ، اجتناب از فساد و کارایی های دولت برای مبارزه اهمیت دریافت اقامت موناکو از طریق سرمایه گذاری خرابی است. شورای آژانس نبرد با فساد اروپا (GRECO) در تازه ترین گزارش خویش اعلام کرد که مدیر سیاست های نبرد اهمیت خرابی در موناکو در سال های اخیر در مسیر درستی حرکت کرده میباشد و مکانیسم های پیکار اصلی خرابی به تدریج تقویت می شود و پروسه ادامه می یابد.

دریافت اقامت کشور موناکو

مشاغل مورد نیاز موناکو

در اکنون رویش دلیل دیگر ثبات سیاسی موناکو است. برنامه اقامت موناکو به متقاضیان پیروز و خانواده های آنها اذن می دهد تا از طریق سرمایه گذاری به طور دایم بمانند ، به همین مفهوم که شما از دستمزد تمام به جهت زندگی ، کار ، هجرت و تجارت در موناکو برخوردار خواهید بود. معیارهای اساسی واجد وضعیت بودن برای اقامت در موناکو بیانیه بانک به جهت ثابت توان مالی تأیید مسکن در موناکو فارغ از داده ها بد مدارک فعالیت و کمپانی اثبات مسکن در موناکو خرید املاک اجاره ای نام کمپانی املاک زندگی دارای خانواده نزدیک اقامت در موناکو از شیوه شیوه های سرمایه گذاری به جهت دریافت اقامت موناکو اثبات اقتدار مالی اقامت در موناکو وجود سپرده بانکی دستکم 500،000 یورو در موناکو نشان دادن اشتغال در موناکو تصویب شرکت و ایجاد دستکم 10 شغل به جهت ساکنان و شهروندان موناکو حمایت مالی از درخواست کننده از خانواده نزدیک ، همسر یا شریکی که قصد ازدواج دارید.

 فرآیند اذن اقامت موناکو برای شهروندان اتحادیه اروپا حدود یک ماه و به جهت شهروندان غیر اتحادیه اروپا 3 ماه به طول می انجامد. طرح سرمایه گذاری برای اقامت در موناکو کلیدی سرمایه گذاری در موناکو با دست‌کم یک میلیون یورو ، می توانید اقامت دائم و در غایت گذرنامه موناکو را دریافت کنید.

موناکو پناهندگی

از این مبلغ ، 500،000 یورو بایستی در بانک سپرده گذاری شود و 500،000 یورو دیگر هم بایستی به جهت خرید املاک هزینه شود. شما می بایست اثبات کنید که پول کافی برای تامین مخارج خود دریافت اقامت موناکو و خانواده و همینطور مسکن مناسب را دارید. همینطور باید شواهدی مبنی بر نداشتن سوابق کیفری ارائه دهید. سپس سرمایه گذار بایستی برای مصاحبه اهمیت یک مقام هجرت آماده شود. پس از تأیید در مصاحبه و پذیرش شرایط اقامت در موناکو و فرانسه ، اقامت موناکو سرمایه گذار و خانواده اش اقامت دایم اخذ می کنند. ملیت موناکو پس از آبادی سال اقامت دائم در همین مرزو بوم ، می توانید به جهت گذرنامه اقدام کنید. یک عدد دیگر از پیش نیازهای دریافت ملیت همین است که شما باید دست‌کم 6 ماه در سال در همین سرزمین اقامت فیزیکی داشته باشید.

کشور موناکو کجاست؟

علاوه بر همین ، شما نباید در ارتش دیگری در میهن دیگری خدمت کنید. هنگامی که تابعیت موناکو را به دست می آورید ، باید از هرگونه تابعیتی که در هم اکنون اقامت موناکو حاضر دارید صرف لحاظ نمایید ، چون موناکو ملیت دوگانه را نمی پذیرد. شهروندی در فرانسه اقامت در موناکو از شیوه سرمایه گذاری مزایا در موناکو مالیات بر درآمد یا این که سود سرمایه به جهت افراد غیر فرانسوی وجود ندارد. هیچ توافقنامه مالیات مضاعف وجود ندارد. محرمانه بودن دیتاها مالی سبک زندگی جالب و دریافت اقامت موناکو شرایط مکانی ایده آل در حوزه‌ ریویرای فرانسه. دسترسی عالی از روش جاده ، دریا و فرودگاه میان المللی. ثبات بازار املاک و مستغلات. بدون ویزا به کلیه 26 سرزمین شنگن مسافرت کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن