
صادره به تاریخ، صادره در تاریخ، تاریخ صدور:
"تریاک معنوی" چگونه نام تجاری بازی های ویدئویی چینی است. فورتنایت پس از تشدید حلقههای صنعت و قوانین دوران ابتدایی مدرسه که زمان نمایش تلویزیون را برای نوجوانان به سه ساعت در هفته محدود میکند، اعلام کرد که تاشو است. سه سال بعد و با صرف یک میلیارد دلار، این بازی محبوب بقا علیرغم حمایت مالی غول فناوری چینی Tencent، هرگز تاییدیه نظارتی دریافت نکرد. پس Fortnite چطور؟
به طور کلی، در مورد بازی ها چطور؟ چقدر اعتیاد آور است؟ و چقدر خشونت آمیز؟ می پرسیم این همه مدتی که در دنیای مجازی سپری می شود چه می گذرد و با مغز انسان چه می کند؟ در مورد چین، آیا محدودیتها پاسخی به نگرانی با نیت خوب یا فرزندپروری با هلیکوپتر در کشوری است که نسبت به عملکرد خوب مدرسه وسواس دارد؟ یا این بخشی از احتیاط گسترده تری از سوی مقامات چینی - که ذاتا محافظه کار هستند - نسبت به فرهنگ جوانان در دنیایی است که از کنترل آنها فرار می کند؟
>> Fortnite در چین در دسترس نیست زیرا توسعه دهنده بازی های ویدیویی در بحبوحه سرکوب دولت تعطیل شده است
تهیه کنندگی چارلز ونته، ژولیت لورن و ایمن ملاز.
[ad_2]
مقالات مشابه
- وستوود کشاورزان' بازار می بیند کم مشتری ترافیک باعث می شود تنظیمات در میان COVID-19
- چگونه با خودروی شخصی به کیش سفر کنیم؟
- نقره ای صفحه نمایش روانشناسی: به دنبال اغلب نادرست فیلم توصیفاتی از اختلال هویت تجزیهای
- مکان میتوانید شما پیدا کنید اسباب بازی بادی رایگان منابع
- فکر کنید فروشگاه اینترنتی شما ایمن است؟ 5 روشی که میتوانید امروز آن را از دست بدهید
- GameTimePA نام 2020 نیویورک-Adams پسران basketball all-stars, بازیکن سال
- وب سایت
- نحوه استفاده از لامل میکروسکوپ
- #FruitToo – آزار میوه در میوه پورنو آگهی عدالت تقاضا برای میوه
- صدها هزار هندی در مخالفت با پرش Covid-19 برای غوطه وری مقدس گرد هم می آیند.